7 клас українська мова

Восьме грудня

Класна робота

Активні та пасивні дієприкметники. Їх творення

1. Ознайомтеся з поняттям активні та пасивні дієприкметники та особливості їх творення у теперішньому та минулому часі, опрацювавши матеріал підручника: параграф 20 ст.107.

2. Письмово виконайте вправу 223, 228.

3. Письмово виконайте вправу 229.

4. Ознайомтеся з особливостями творення пасивних дієприкметників у минулому часі та з особливостями чергування приголосних при творенні таких дієприкметників, опрацювавши матеріал підручника с. 210-211.

5. Письмово виконайте вправу 223

6. Для закріплення вивченого матеріалу виконайте тестове завдання:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfC0__phWZkiFRWqVdVScHcj5D_AyPDeF4qrbwUkY3lQGqStQ/viewform?usp=sf_link

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити параграф 18,20, виконати вправи 205 ,235



03.10.2020

Доброго дня, любі семикласники!!!

Підготуйте подвійні аркуші та виконуйте завдання на них(принести їх у школу на урок)

Запишіть:

Третє грудня

Класна  робота

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Перегляньте відео та запам*ятайте:

Опрацюйте матеріал підручника: параграф 17, с. 93-94

Виконайте письмово завдання:

1. Вправа 191 

Перепишіть, підкресліть члени речення, визначте дієприкметники(надпишіть над ними час):


2. Вправа 192
Випишіть дієприкметники, визначте їх рід, відмінок, число та поставте у початкову форму:
 НАПРИКЛАД : Посаджена - жін.рід, Н.в., одн., п.ф. - посаджений
3. Для закріплення вивченого матеріалу виконайте тестові завдання:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Вивчити параграф 17,с. 93-94. Вправа 194 (І-ІІ завдання письмово)
 Сфотографуйте свою роботу та надішліть на електронну адресу : Laganovskai61@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!!!







28.10.2020

Подорож до країни Синтаксис

Пригадайте, що синтаксис -  це розділ мовознавства який вивчає речення.

Кожне речення має члени речення

Які саме?

Для того, щоб пригадати, перейдіть за посиланням та виконайте вправу

https://learningapps.org/view4598300 

Молодці, сподіваюся, всі знайшли відповідь на питання. І ми можемо рушати далі.

Перегляньте відео та пригадайте члени речення, їх ознаки та їх графічне зображення:

Отож, ми пригадали усі члени речення та їх визначення, тепер спробуйте самостійно визначити члени речення, перейшовши на іншу станцію за посиланням.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Перейшовши за посиланням, перед вами будуть з*являтися речення, які складаються з головних членів речення та 1 другорядного, вам треба перетягти це речення до тієї колонки де зазначено той член речення, яким виступає другорядне у зазначеному реченні.

https://learningapps.org/watch?v=pb9417qyc20

Розумнички, а тепер спробуймо визначити члени речення, виконавши вправу за посиланням:

https://learningapps.org/view1900063

І підведемо підсумок нашої подорожі, виконайте тестове завдання і перевірте чи гарно ви повторили тему?

https://learningapps.org/view10091546

Молодці, ви відвідали країну Синтаксису і пригадали члени речення, а які враження у вас від цієї подорожі? Свої враження висловіть ОБОВ*ЯЗКОВО заповнивши анкету за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8axwSFcrFkRUXLsfaLnyNvh6uOjCDR37IRcClQke_-eRJ1g/viewform?usp=sf_link

27.10.2020

Доброго дня! за потреби перегляньте презентацію повторно:

 

Залиште свій ОБОВ*ЯЗКОВИЙ коментар:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc18I0xg8QCVGvpVUtKO9erlE88_apJeQv4rccWlcAAAfXczg/viewform?usp=sf_link

 

ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ МОРФОЛОГІЯ

21.10.2020

Доброго ранку, любий семикласнику, ми продовжуємо подорож країною МОРФОЛОГІЯ

І сьогодні ще раз відвідаємо такі міста ЗАЙМЕННИК та ДІЄСЛОВО

Тож вирушаймо!!!

Перша зупинка ЗАЙМЕННИК

Пригадай, що ти знаєш про займенник?? 

Для цього переглянь відео:

https://youtu.be/LWGcoQIX1OY

Отже, ти пригадав те, що ми вивчали раніше, виконай вправу:

https://learningapps.org/view1634238

Молодець!!! Щоб закріпити свої знання про займенник розгадай кросворд, якщо виникатимуть труднощі, повертайся до відео:

https://learningapps.org/view11684721

МОЛОДЕЦЬ, ти відвідав усі визначні місця ЗАЙМЕННИКА, а нам час вирушати далі.

Друга зупинка ДІЄСЛОВО

Зовсім недавно, ми почали досліджувати місто ДІЄСЛОВО, і ознайомилися з декількома визначними місцями, давайте сьогодні пригадаємо з якими саме, аби надалі поглиблено знайомитися з цим містом.

Переглянь  та пригадай:


Ти пригадав осоливості, недавно вивченого міста Дієслова, виконай завдання та закріпи свої знання та вміння:

https://learningapps.org/view14455358

Отже, визначати дієвідміну ти навчився і вдосконалив свої вміння.

Спробуй повторити цей чудовий результат:

https://learningapps.org/view1267751

МОЛОДЕЦЬ, я пишаюся твоїми досягненнями, нам час поветратися додому, розкажіть про сьогоднішню подорож, заповнивши ОБОВ*ЯЗКОВУ анкету:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrFpChKuYRPsyI8A9Jk-LBjMSxBkBI9bkux9RiH2EPC4SR6g/viewform?usp=sf_link

20.10.2020

Доброго дня, любі семикласники, сьогодні ми з вами подорожуємо країною Морфологія. І ще раз відвідаємо міста цієї країни.

Але що ж це за країна?

Пригадайте : Морфологія - це розділ мовознавства, який вивчає частини мови.

Тож, ми можемо вирушати у нашу подорож!!!

Перша наша зупинка місто ІМЕННИК:

Ми відвідаємо та пригадаємо лише найвизначніші місця цього міста.

Переглянь презентацію та пригадай:

Отже ти пригадав найвизначніші місця ІМЕННИКА, продемонструй та перевір свої знання про місто ІМЕННИК:

https://learningapps.org/view4186874

МОЛОДЦІ ви справилися із завданням та отримали у цій країні не просто мільйон, а безцінний скарб - знання!!!

Рухаємося далі...

Наступна зупинка Прикметник

Пригадай які визначні місця є у цьому місті, для цього переглянь презентацію:

МОЛОДЦІ, ви чудово справилися і пригадали найвизначніші місця ПРИКМЕТНИКА!
Наступна наша зупинка ЧИСЛІВНИК
Згадайте найцікавіші місця цієї країни:
Закріпіть свої знання, виконавши вправу:
Ви молодці пригадали та удосконалили свої знання і ще раз відвідали міста країни Морфологія виконайте завдання яке вам допоможе повернутися додому:
Молодці, я Вас вітаю із поверненням назад, оцініть свою роботу, ОБОВ*ЯЗКОВО заповнивши, анкету:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...