Восьме грудня
Класна робота
Активні та пасивні дієприкметники. Їх творення
1. Ознайомтеся з поняттям активні та пасивні дієприкметники та особливості їх творення у теперішньому та минулому часі, опрацювавши матеріал підручника: параграф 20 ст.107.
2. Письмово виконайте вправу 223, 228.
3. Письмово виконайте вправу 229.
4. Ознайомтеся з особливостями творення пасивних дієприкметників у минулому часі та з особливостями чергування приголосних при творенні таких дієприкметників, опрацювавши матеріал підручника с. 210-211.
5. Письмово виконайте вправу 223
6. Для закріплення вивченого матеріалу виконайте тестове завдання:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити параграф 18,20, виконати вправи 205 ,235
03.10.2020
Доброго дня, любі семикласники!!!
Підготуйте подвійні аркуші та виконуйте завдання на них(принести їх у школу на урок)
Запишіть:
Третє грудня
Класна робота
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Перегляньте відео та запам*ятайте:
Опрацюйте матеріал підручника: параграф 17, с. 93-94
Виконайте письмово завдання:
1. Вправа 191
Перепишіть, підкресліть члени речення, визначте дієприкметники(надпишіть над ними час):
3. Для закріплення вивченого матеріалу виконайте тестові завдання:
28.10.2020
Подорож до країни Синтаксис
Пригадайте, що синтаксис - це розділ мовознавства який вивчає речення.
Кожне речення має члени речення
Які саме?
Для того, щоб пригадати, перейдіть за посиланням та виконайте вправу
https://learningapps.org/view4598300
Молодці, сподіваюся, всі знайшли відповідь на питання. І ми можемо рушати далі.
Перегляньте відео та пригадайте члени речення, їх ознаки та їх графічне зображення:
Отож, ми пригадали усі члени речення та їх визначення, тепер спробуйте самостійно визначити члени речення, перейшовши на іншу станцію за посиланням.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Перейшовши за посиланням, перед вами будуть з*являтися речення, які складаються з головних членів речення та 1 другорядного, вам треба перетягти це речення до тієї колонки де зазначено той член речення, яким виступає другорядне у зазначеному реченні.
https://learningapps.org/watch?v=pb9417qyc20
Розумнички, а тепер спробуймо визначити члени речення, виконавши вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view1900063
І підведемо підсумок нашої подорожі, виконайте тестове завдання і перевірте чи гарно ви повторили тему?
https://learningapps.org/view10091546
Молодці, ви відвідали країну Синтаксису і пригадали члени речення, а які враження у вас від цієї подорожі? Свої враження висловіть ОБОВ*ЯЗКОВО заповнивши анкету за посиланням:
27.10.2020
Доброго дня! за потреби перегляньте презентацію повторно:
Залиште свій ОБОВ*ЯЗКОВИЙ коментар:
ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ МОРФОЛОГІЯ
21.10.2020
Доброго ранку, любий семикласнику, ми продовжуємо подорож країною МОРФОЛОГІЯ
І сьогодні ще раз відвідаємо такі міста ЗАЙМЕННИК та ДІЄСЛОВО
Тож вирушаймо!!!
Перша зупинка ЗАЙМЕННИК
Пригадай, що ти знаєш про займенник??
Для цього переглянь відео:
Отже, ти пригадав те, що ми вивчали раніше, виконай вправу:
https://learningapps.org/view1634238
Молодець!!! Щоб закріпити свої знання про займенник розгадай кросворд, якщо виникатимуть труднощі, повертайся до відео:
https://learningapps.org/view11684721
МОЛОДЕЦЬ, ти відвідав усі визначні місця ЗАЙМЕННИКА, а нам час вирушати далі.
Друга зупинка ДІЄСЛОВО
Зовсім недавно, ми почали досліджувати місто ДІЄСЛОВО, і ознайомилися з декількома визначними місцями, давайте сьогодні пригадаємо з якими саме, аби надалі поглиблено знайомитися з цим містом.
Переглянь та пригадай:
Ти пригадав осоливості, недавно вивченого міста Дієслова, виконай завдання та закріпи свої знання та вміння:
https://learningapps.org/view14455358
Отже, визначати дієвідміну ти навчився і вдосконалив свої вміння.
Спробуй повторити цей чудовий результат:
https://learningapps.org/view1267751
МОЛОДЕЦЬ, я пишаюся твоїми досягненнями, нам час поветратися додому, розкажіть про сьогоднішню подорож, заповнивши ОБОВ*ЯЗКОВУ анкету:
20.10.2020
Доброго дня, любі семикласники, сьогодні ми з вами подорожуємо країною Морфологія. І ще раз відвідаємо міста цієї країни.
Але що ж це за країна?
Пригадайте : Морфологія - це розділ мовознавства, який вивчає частини мови.
Тож, ми можемо вирушати у нашу подорож!!!
Перша наша зупинка місто ІМЕННИК:
Ми відвідаємо та пригадаємо лише найвизначніші місця цього міста.
Переглянь презентацію та пригадай:
Отже ти пригадав найвизначніші місця ІМЕННИКА, продемонструй та перевір свої знання про місто ІМЕННИК:
https://learningapps.org/view4186874
МОЛОДЦІ ви справилися із завданням та отримали у цій країні не просто мільйон, а безцінний скарб - знання!!!
Рухаємося далі...
Наступна зупинка Прикметник
Пригадай які визначні місця є у цьому місті, для цього переглянь презентацію:
Комментариев нет:
Отправить комментарий