Двадцять друге травня
Контрольна робота
Доброго дня, шановний шестикласнику!! Ти завершив вивчення теми "Речення. Текст" і сьогодні маєш написати контрольну роботу. Для цього підготуй подвійний аркуш у лінію і підпиши його за зразком:
Виконай тестові завдання, обери лише ОДНУ правильну відповідь:
1. Обери рядок у якому записані лише словосполучення:
А) білий аркуш, кіт і пес, олівець і ручка
Б) червона сукня, сонячний день, мамина посмішка
В) мама повернулася, дитячий сміх, веселий учень
Г) прийшли додому, мій щоденник, чорний ноутбук
2. Обери рядок, у якому головне слово, у кожному словосполученні виступає іменником:
А) гарна дівчина, прийшов здалеку, чарівний світ
Б) шкільна форма, працювати довго, мамин олівець
В) класна кімната, зошит однокласника, червона квітка
Г) мій портфель, довго йшов, швидко приїхав
3. Обери рядок у якому правильно названі речення за метою висловлювання:
А) окличні, звертальні, називні
Б) розповідні, питальні, окличні
В) розпитувальні, окличні, питальні
Г) відповідальні, розпитувальні, окличні.
4. Обери речення поширене усіма другорядними членами:
А) Остап прийшов.
Б) Світало.
В) Мама зварила борщ.
Г) Сьогодні зранку мама зварила смачний борщ для мене.
Дай розгорнуту відповідь на питання:
5. Текст - це
6. З яких частин складається текст?
7. Які типи текстів є ?
Виконай завдання:
8. Спиши речення, підкресли усі члени речення, над словами надпиши частини мови:
Сонячні зайчики заграли на галявині, вони наче хочуть розповісти всьому живому в лісі, що час прокидатися.
9. Прочитай текст. Придумай заголовок до нього та запиши його, напиши план до тексту:
Контрольна робота
Доброго дня, шановний шестикласнику!! Ти завершив вивчення теми "Речення. Текст" і сьогодні маєш написати контрольну роботу. Для цього підготуй подвійний аркуш у лінію і підпиши його за зразком:
Контрольна робота
з української мови
учня 6 класу
П. І. у родовому відмінку
Розгорни аркуш та виконай завдання:Виконай тестові завдання, обери лише ОДНУ правильну відповідь:
1. Обери рядок у якому записані лише словосполучення:
А) білий аркуш, кіт і пес, олівець і ручка
Б) червона сукня, сонячний день, мамина посмішка
В) мама повернулася, дитячий сміх, веселий учень
Г) прийшли додому, мій щоденник, чорний ноутбук
2. Обери рядок, у якому головне слово, у кожному словосполученні виступає іменником:
А) гарна дівчина, прийшов здалеку, чарівний світ
Б) шкільна форма, працювати довго, мамин олівець
В) класна кімната, зошит однокласника, червона квітка
Г) мій портфель, довго йшов, швидко приїхав
3. Обери рядок у якому правильно названі речення за метою висловлювання:
А) окличні, звертальні, називні
Б) розповідні, питальні, окличні
В) розпитувальні, окличні, питальні
Г) відповідальні, розпитувальні, окличні.
4. Обери речення поширене усіма другорядними членами:
А) Остап прийшов.
Б) Світало.
В) Мама зварила борщ.
Г) Сьогодні зранку мама зварила смачний борщ для мене.
Дай розгорнуту відповідь на питання:
5. Текст - це
6. З яких частин складається текст?
7. Які типи текстів є ?
Виконай завдання:
8. Спиши речення, підкресли усі члени речення, над словами надпиши частини мови:
Сонячні зайчики заграли на галявині, вони наче хочуть розповісти всьому живому в лісі, що час прокидатися.
9. Прочитай текст. Придумай заголовок до нього та запиши його, напиши план до тексту:
Закінчувалися суворі морози, на всьому відчувався подих весни. У лісі вже розтанули останні острівці снігу. Під весняними променями сонця запарувала земля. Сонячні зайчики заграли на галявині, вони наче хочуть розповісти всьому живому в лісі, що час прокидатися.
Цінна окраса наших лісів і дібров — конвалія. Її ніжні пахучі дзвіночки втілюють у собі радощі весни. Вона є однією з улюблених ранніх квітів. А скільки казок, легенд, повір’їв та міфів складено про цю чарівну квітку!
А онде між деревами під першим сонячним промінчиками з’явилися проліски. Вони були зовсім маленькі і тендітні. Вперто і наполегливо пробивали вони товстий килим торішнього листя. Ніжні блакиті пелюстки, наче усміхаючись, тягнулись до сонечка. Від їхньої блакиті в лісі затишно і тепло. Квіти були такі ніжні, що навіть шкода було їх зривати.
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий