П*ятнадцяте травня
Микола Вінграновський. «Сіроманець» - захоплення й драматична історія про хлопчика й вовк як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
10. Сфотографуй свою роботу і надішли на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
Микола Вінграновський. «Сіроманець» - захоплення й драматична історія про хлопчика й вовк як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
1.Відкрийте підручник на ст. 223. Прочитайте біографію письменника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням
3.Відкрийте підручник на ст. 223-248. Прочитайте повість «Сіроманець» або перегляньте фільм за посиланням
4. Відкрийте підручник на ст. 235. Виконайте (письмово) завдання №1-3.
5. Дайте відповідь на запитання (усно) №4-10 ст. 235-236.
6. Реальне та фантастичне у повісті.
З’ясуйте, що є реальним, а що фантастичним у повісті М.Вінграновського «Сіроманець». Результати роботи оформіть у вигляді таблиці.
Реальне і фантастичне в повісті «Сіроманець»
7. Прочитайте та запам’ятайте. Тлумачення поняття «гуманізм».
Гуманізм – це система поглядів, згідно з якою людина сприймається як найвища цінність; гуманний – людяний.
Аналізуючи повість М. Вінграновського «Сіроманець», можна одразу зрозуміти, що її центральними персонажами є вовк Сіроманець та хлопчик Сашко. Образ вовка запропонований автором у міфологічному і навіть фантастичному контексті, який тісно пов'язаний із реальністю. Автор зображує почуття звіра з психологічної точки зору, як справжньої людини, але цей образ не має складних емоційно-чуттєвих характеристик, тому він зрозумілий навіть дітям, які сприймають вовка не як хижака, а насамперед як вірного друга хлопчика Сашка.
Сашко, незважаючи на свій юний вік, стає для вовка не лише другом, але й рятівником. Він зовсім не боїться Сіроманця, а навіть навпаки — захищає його перед дорослими, допомагає звільнитись з полону, та коли розуміє, що тварина майже втратила зір,— не роздумуючи втікає з дому та прямує з вовком у далеке місто, щоб показати його відомим лікарям. Саме в дружбі та співчутті хлопчика до вовка розкривається гуманізм повісті.
8. Рубрика “Оголошення”. Упізнати персонажа за оголошенням.
- “Пропоную дружбу та порятунок дітям шкільного віку”
- “Шукаю кореспондента. Маю сенсаційний матеріал.”
- “Маю друга вовка. Тепер мені ніхто не страшний”.
- “Копаю ями, Ставлю пастки для вовків. Недорого.” 9. Розгадай кросворд
По горизонталі: 1. Чиє прізвище має лікарня для хворих на зір? 2. Хлопчик, який захищав вовка. 3. Прізвище Галі. 4. Хто з односельців з’їв вівцю на власних іменинах і звинуватив у цьому вовка? 5. Головний супротивник вовка. 6. Ім’я вчительки Сашка. 7. Вовк, який тримав у страху все село. 8. Селянин, який допомагав Чепіжному копати яму для вовка.
По вертикалі: 1. Різновид ліричного твору, перші літери рядків якого утворюють приховане слово.
Комментариев нет:
Отправить комментарий