26.04.2021
(1-2 урок)
Доброго дня!
У робочому зошиті запиши:
Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв
Продовжуй роботу над текстом, за підручником, с. 203- 213
Письмомо дай відповіді на питання:
1.Доведи прикладами з тексту, що Митько - винахідливий і сміливий хлопець.
2. За що Митько подякував Василеві?
Виконай тестові завдання, перейшовши за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4467564
19.04.2021(1-2 урок)
Доброго дня!
У своєму робочому зошиті запиши:
Дев*ятнадцяте квітня
Класна робота
Ярослав Стельмах. Розповідь про творчість письменника "Митькозавр з Юрківки, або Химера ліслвого озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті
1. Переглянь відео та ознайомся з біографією Я. Стельмаха:
2. Познайомся з уривками твору за підручником с. 197-203
3. Усно дай відповіді на питання:
1) Як хлопці вмовили Сергійкових батьків відпустити їх у село?
2) Чому Василь не сподобався друзям? Що можна про нього сказати?
3) Чим цікавий образ Гната Віденка? Чому його односельці розвали Фа-Дієз?
4) Яку характеристику дав Митько сільським хлопцям?
5) Дотримуючись інтонації , виразно прочитай розмову хлопців біля озера. Який настрій оволодів хлопцями?
4. Виконай тестові завдання, перейшовши за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6062375
05.04.2021(1 урок)
Доброго дня! У своєму зошиті запиши:
П*яте квітня
Класна робота
Дмитро Павличко "Пахне хлібом трава", "Смереки", "Весна"
Виконай ряд завдань:
1. Переглянь відео та ознайомся з біографією письменника:
2. Попрацюй за підручником : ознайомся з поезію "Пахне хлібом трава" с. 192
3. Письмово виконай завдання: Кажуть, що хліб - це основа життя. Що ж пахне хлібом для поета? Знайди й випиши, як про це сказано у вірші.
4. Ознайомся з поезією "Смереки" с. 192-193.
5. Письмово дай відповіді на питання:
- Чому не було зрубано жодного дерева?
- Чого навча цей вірш?
6. Ознайомся із поезію "Весна" с. 193.
7. Письмово виконай завдання: Розглянь картину Сергія Захарова "Останній сніг"(стр. 194) і склади невеличку розповідь про зображену у вірші картину природи.
СВОЮ РОБОТУ СФОТОГРАФУЙ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ!
05.04.2021 (2 урок)
У зошиті запиши:
Пісенна творчість Д. Павличка "Два кольори"
Виконай ряд завдань:
1. Переглянь відео та ознайомся із поезію "Два кольори", яка стала народною піснею:
Пригадай що таке народна пісня?
Уважно прочитай текст поезії:
Два кольори
Як я малим збирався навесні
Піти у світ незнаними шляхами,
Сорочку мати вишила мені
Червоними і чорними нитками.
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне — то любов, а чорне — то журба.
Мене водило в безвісті життя,
Та я вертався на свої пороги,
Переплелись, як мамине шиття,
Мої сумні і радісні дороги.
Мені війнула в очі сивина,
Та я нічого не везу додому,
Лиш горточок старого полотна
І вишите моє життя на ньому.
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне — то любов, а чорне — то журба.
Письмово дай відповідь на питання:
1. Що символізує чорний та червоний колір?
2. Яку річ автор оберігає все життя?
3. Вивчи уривок поезі напам*ять, зніми відео де ти розповідаєш напам*ять та надішли вчителю
Бажаю успіху!!!
29.03.2021(1 урок)
Доброго дня!
У своєму зошиті запиши:
Двадцять дев*яте березня
Класна робота
В. Рутківський "Джури козака Швайки"
1. Переглянь відео та дізнайся про письменника:
Комментариев нет:
Отправить комментарий