Тринадцяте травня
Діалог. Тире при діалозі
Доброго дня! На минулому уроці ви познайомилися з поняттям "діалог" та розділовими знаками при ньому. Для того, щоб закріпити практичні навички створення діалогу виконайте ряд завдань:1. Щоб пригадати що таке діалог та які розділові знаки вживаються при ньому перегляньте відео за покликанням
2. Виконай завдання. Спишіть текст, розставляючи розділові
знаки. Підкресліть слова автора. Поясніть,
якими розділовими знаками відокремлюються репліки.
Повертаємось із
Наталочкою з прогулянки. Небо безхмарне, усе всипане зорями. Питаю
Хочеш Наталочко я
тобі дістану найкращу зірочку.
Відповідь її мене здивувала
Не хочу.
Чому?
Бо як її зняти з неба, то вона не
буде зіркою...
3. Виконайте
вправу. Прочитайте
діалог. Визначте кількість реплік у діалозі. Спишіть, розставляючи
розділові знаки.
Стоїть і гірко
плаче Надя
Віддайте булку з
маслом дядю!
Та я ж не брав дівчатко
миле...
А ви на неї дядю сіли!
Г. Бойко.
4. Виконайте вправу. 1) Прочитайте текст за особами.
— Мамо, дай
цукерку!
— Візьми
собі жменю.
— О, то
краще ти дай, у тебе жменя більша.
2)Запишіть, замінивши діалог реченнями
з прямою мовою. Уведіть у речення слова ввічливості.
5. Домашнє завдання:
Викнайте вправу. Запишіть
подані речення у формі діалогу.
Андрійко запитав у
мами, чи пам’ятає вона вазу, яку передають у їхній родині від покоління до
покоління. Мама відповіла, що пам’ятає. Хлопчик на це зауважив: «А моє
покоління її щойно розбило».
6. Сфотографуйте свою роботу та надішліть своєму вчителю на електронну скриньку:
І група:fedorakaluda@gmail.com
ІІ група: laganovskai61@gmail.com
УСПІХІВ!
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий