Вісімнадцяте травня
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Доброго дня, шановні п*ятикласники, Ви завершили вивчення теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог" і сьогодні маєте показати засвоєнні вами знання.
Для цього підготуйте подвійний аркуш та підпишіть його за зразком:
1. а
2. б
3.в
Завдання 13 - треба списати речення, розставити розділові знаки, і накреслити схему речень.
Завдання 14 - треба списати речення, розставити розділові знаки, підкреслити головні та другорядні члени речення.
Завдання 15 - списати діалог, правильно розставляючи розділові знаки при ньому.
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Доброго дня, шановні п*ятикласники, Ви завершили вивчення теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог" і сьогодні маєте показати засвоєнні вами знання.
Для цього підготуйте подвійний аркуш та підпишіть його за зразком:
Контрольна робота
з української мови
учня(учениці) 5 класу
КЗШ № 31
П. І. у Родовому відмінку
Далі розгорніть аркуш і починайте виконувати подані нижче завдання, які складаються з 12 тестових завдань, де вам необхідно обрати одну правильну відповідь і записати за зразком:1. а
2. б
3.в
Завдання 13 - треба списати речення, розставити розділові знаки, і накреслити схему речень.
Завдання 14 - треба списати речення, розставити розділові знаки, підкреслити головні та другорядні члени речення.
Завдання 15 - списати діалог, правильно розставляючи розділові знаки при ньому.
1. Складним називають речення:
а) у якому одна граматична основа;
б) у якому є вставні слова, однорідні члени речення;
в) яке утворене з двох або кількох простих;
г) у якому є другорядні члени.
2. Частини складного речення можуть поєднуватися словами:
а) бо, тому що; б) на, під;
в) усе, не; г) під, для.
3. Висловлювання якоїсь особи, передане дослівно, без змін, називають:
а) простим реченням; б) прямою мовою; в) словами автора; г) вставними словами.
4. Речення «Васильку, го-о-в! А йди сюди!» — гукнув з подвір'я батько побудоване за схемою: а) А: «П »; б) «П », — а; в)«П!» — а; г) А:«П!».
5.Садок потонув у чистому ранковому повітрі, зверху лилася на нього золота сонячна хвиля є реченням: а) із прямою мовою; б) зі вставним словом; в) складним; г) простим
6. Пряма мова береться у:
а) дужки; б) лапки; в) тире з обох боків; г) квадратні дужки.
7. Визначити рядок, у якому міститься продовження речення Діалог – це…
а) особливий різновид чужого мовлення; б) точно відтворений чужий вислів;
в) розмова двох чи кількох осіб; г) чуже мовлення, уведене автором розповіді в текст.
8. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) « Той лиш пошани достоїн, хто мову шанує свою», - підкреслював Володимир Сосюра;
б) Я запитав товариша: «Ти підеш на річку ловити рибу?»;
в) «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» - слушно застерігає Василь Симоненко.
9. Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:
а) «Як гарно»! – сказала сестра;
б) На плакаті написано: «Дружіть з книгою!»;
в) « Я піду на річку ловити рибу» - сказав Олег.
10. Вкажіть речення, яке відповідає схемі А: «П?»:
а) Не на тебе ждать я буду поет відповідає;
б) Тут поет запитав Хто там;
в) Лицар крикнув От спасибі .
11. Вкажіть схему, яка відповідає реченню Котра година запитує Михайлик:
а) А: «П?»; б) «П», - а; в) «П?» - а.
12. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) Учитель природознавства сказав – «Завтра ми будемо працювати в саду;
б) « Ой, яка чудова українська мова!» - захоплено писав поет Олександр Підсуха;
в) « Ніщо так не красить людину, як натхнення», - подумала Ярослава.
13. Спиши речення. Розстав розділові знаки. Накресли схему.
Чайки сідають на воду сказала жінка і посміхнулася.
14. Спиши речення. Розстав розділові знаки, підкресли головні та другорядні члени.
Поблизу росли золоті явори але ніхто не бачив білих беріз.
15. Розставте розділові знаки при діалозі:
Мамо а Зайчик - Побігайчик боїться Кози перебиває Павлик материну казку.
Боїться боїться моя дитино відповідає матуся.
Мамо нащо та погана Коза – Дереза знов питає Павлик.
Так Бог дав сину гомонить мати далі
Після виконання контрольної роботи, сфотографуйте її та надішліть на електронну скриньку свого вчителя:
І група:fedorakaluda@gmail.com
ІІ група:laganjvskai61@gmail.com
БАЖАЄМО УСПІХУ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий