15.05.2020(І урок)

П*ятнадцяте травня
Присвійні займенники
Доброго дня! Сьогодні на уроці ми познайомимося з новим розрядом займенника, для цього виконайте ряд завдань:
1. Перегляньте відео:

2. Виконайте завдання:
1) Вправа 541 - І завдання: прочитайте речення. Випишіть словосполучення із займенниками його у дві колонки 1) з особовим займенником; 2) з присвійним займенником.
НАПРИКЛАД: 
Особовий займенник
Присвійний займенник
Його поїли
Його постать
ПОЯСНЕННЯ: його поїли – особовий займенник, тому що займенник у поданому словосполученні вказує на особу про яку йдеться у реченні і відповідає на питання кого?
Його постать – присвійний займенник, тому що займенник у поданому словосполученні вказує на особу якій належить постать і відповідає на питання чия?
ІІ завдання: складіть і запишіть два речення так, щоб у першому з них займенник їхній був особовим, а у другому - присвійним.
2) Вправа 542 - спишіть прислів*я ставлячи замість крапок присвійний займенник свій у потрібній формі. Підкресліть члени речення. Над займенником надпишіть відмінок у якому він вжитий.
НАПРИКЛАД: Пильнуй ... носа, а не чужого проса. - Пильнуй свого(Р.в.) носа, а не чужого проса.
3) Провідміняй присвійні займенники: наш,ваш,свій
3.Домашнє завдання: напиши міні-твір на тему "Мій улюблений письменник", використовуючи присвійні займенники. Займенники підкресли.
4. Сфотографуй свою роботу і надішли на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!

2 комментария:

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...