6 українська мова (Інклюзивне навчання)

07.05.2021

(1 урок)

Опис за картиною, планом

Доброго дня! У свох зошитах запишіть :

Сьоме травня

Класна робота

Опис за картиною, планом

!!! ПРИГАДАЙ!!!

Текст - опис - це текст, у якому описується предмет, тварина, людина, різні процеси та явища. Опис дає відповіді на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ?

ЗАВДАННЯ 1

Прочитай текст


Розглянь малюнки. Склади текст-опис за поданим планом, використовуючи слова з довідки:

СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА ПРИКРІПИ
07.05.2021(2 урок)
Тексти різних типів : міркування
У своїх зошитах запишіть тему уроку: 
Тексти різних типів: міркування
Сьогодні на уроці ти познайомишся з текстом типу міркування, для цього виконай наступні завдання:
1. Опрацюй та запам*ятай правила:
2. Прочитай текст, усно визначи його тип
3. Прочитай 3 тексти, визначи який їз них текст-розповідь, який текст-опис, який текст-міркування? Спиши текст-міркування
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити правило,  прочитайте текст, письмово визначте основну думку, спишіть останній абзац:











30.04.2021(1-2 уроки) 

Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи)

Доброго дня!

У своїх робочих зошитах запишіть:

Тридцяте квітня

Класна робота

Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи) 

!!! ПРИГАДАЙ!!!

Текст - опис - це текст, у якому описується предмет, тварина, людина, різні процеси та явища. Опис дає відповіді на питання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ?

Письмово виконай вправу 10 ;

Письмово виконай 4 завдання вправи 11:

СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: письмово опиши, свою улюблену тваринку.

 

26.04.2021

Тексти різних типів: опис

Доброго дня! У своїх зошитах запишіть :

Двадцять шосте квітня 

Класна робота

Тексти різних типів: опис

1. ПРИГАДАЙ!!!!

!!! Текст - це пов*язані за змістом речення!!!

!!! Заголовок- це назва тексту або його частини!!!

!!! Абзац - це частина тексту, яка містить одне або кілька речень. Абзаци пов*язані між собою за змістом. Кожний абзац починається з нового рядка!!!

!!! У тексті  є зачин(початок), основна частина й кінцівка. Кожна частина тексту починаться з нового рядка - абзацу!!!

!!! План тексту коротко визначає послідовність найважливіших подій, описаних у тексті.

!!! Текст- розповідь - це текст у якому про когось або щось розповідається, повідомляється. Розповідь дає відповідь на питання: що сталося? що відбулося?!!!

2. Сьогодні ти познайомишся із текстом-описом, для цього виконай наступні завдання:

1) Ознайомся з правилом та вивчи його:


2) Письмово виконай вправи:

Вправа 1 

Прочитай текст :

Спиши опис ромашки.

Вправа 2 

Прочитай текст:

Спиши опис дівчинки.
Вправа 3
Прочитай текст:
Спиши опис ворони.
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити правило, виконати завдання:
Прочитай два тексти. Поміркуй, що в них спільного, а що - відмінного. Спиши текст-опис:



 



23.04.2021

(1-2 урок)

Доброго дня! У робочих зошитах запишіть:

Двадцять третє квітня

Класна робота

Текст- розповідь

ПРИГАДАЙ :

!!! Текст - це пов*язані за змістом речення!!!

!!! Заголовок- це назва тексту або його частини!!!

!!! Абзац - це частина тексту, яка містить одне або кілька речень. Абзаци пов*язані між собою за змістом. Кожний абзац починається з нового рядка!!!

!!! У тексті  є зачин(початок), основна частина й кінцівка. Кожна частина тексту починаться з нового рядка - абзацу!!!

!!! План тексту коротко визначає послідовність найважливіших подій, описаних у тексті.

СЬОГОДНІ ВИ ПОЗНАЙОМИТЕСЯ ІЗ ОДНИМ ІЗ РІЗНОВИДІВ ТЕКСТУ- РОЗПОВІДДЮ, ДЛЯ ЦЬОГО ОЗНАЙОМСЯ З ПРАВИЛОМ ТА ВИВЧИ ЙОГО:

Виконай наступні завдання:
1. Прочитай текст. Добери до нього заголовок та запиши його. Усно скажи : про що йдеться у тексті? Чи є він текстом розповіддю, доведи це за допомогою правил(або спростуй).
2. Прочитай текст. Добери до нього заголовок та запиши його . Спиши основну частину тексту:

3. Прочитай текст, про що в ньому розповідається? Розкажи, як складати текст-розповідь?
4. Прочитай уривок з оповідання:
Письмово продовж оповідання, користуючись словами з довідки.
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Прочитай текст:
Чи є текст повним? 
Що в ньому відсутнє? Спробуй скласти повну розповідь. Запиши повний текст.


 

19.04.2021

Доброго дня! У робочих зошитах запишіть:

Дев*ятнадцяте  квітня 

Класна робота

Слухання-розуміння різних жанрів мовлення (казка, загадка, прислів’я, приказка, легенда, вірш, оповідання).


Доброго дня, сьогодні на уроці, тобі треба буде подивитися відео творів, які належать до різних жанрів і визначити до якого жанру належить певний твір.
1. Але спочатку уважно прочитай і запам*ятай:
Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, осіб, іноді за участю фантастичних сил.
За́гадка (від слова «гадати» — думати, вгадувати, загадувати) — жанр усної народної творчості, дотепне запитання, часто у віршованій формі;
Прислі́в'я — мала форма народної поетичної творчості, короткий, ритмізований вислів, що несе узагальнену думку, висновок, іносказання з дидактичним ухилом.
При́казка — жанр фольклорної прози, короткий сталий образний вислів констатуючого характеру, що має одночленну будову, нерідко становить частину прислів'я, але без висновку, і вживається в переносному значенні.
Легенда -— вигадана чи прикрашена розповідь.
Вірш -  короткий твір, поділений на рядки, написаний ритмізованою мовою.
Оповіда́ння — невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зображувалась одна подія з життя одного, або двох сформованих персонажів.
2. Переглянь відео, дай відповідь на питання та визнач до якого жанру належить цей твір?

1) Про що розповідається у творі?
2) Назви героїв твору.
3) З якою проблемою спіткнулися герої твору?
4) Хто допоміг дідусеві?
5) До якого із вище зазначених жанрів належить цей текст?
3.Переглянь відео, дай відповідь на питання та визнач до якого жанру належить цей твір?

1) Про що розповідається у творі?
2) Чи великий цей твір за обсягом?
3) Назви людей про яких говориться у творі?
4) Письмово визнач до якого із жарів належить цей твір?
4.Переглянь відео, дай відповідь на питання та визнач до якого жанру належить цей твір?

1) Про що розповідається у творі?
2) Що роздавав Бог і кому?
3) Як виглядала дівчинка-Україна?
4) Яким талантом нагородив Бог дівчину-Україну?
5) Подумай текст який ти почув є правдою чи вигадкою?
6) Письмово визнач до якого жанру належить цей твір?


1) Чим твори з цього відео відрізняються від попереднього?
2) До якого жанру належать твори з цього відео?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити жанри творів, вміти їх розрізняти.

05.04.2021

Доброго дня! У робочих зошитах запишіть:

Шосте квітня 

Класна робота

Відновлення текстів з деформованою будовою

Виконай подані нижче завдання :

СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ


02.04.2021

1 урок

Доброго дня,  у своїх зошитах запишіть:

Друге квітня 

Класна робота

Складання простого плану тексту

Пригадай:

!!! Текст - це пов*язані за змістом речення!!!

!!! Заголовок- це назва тексту або його частини!!!

!!! Абзац - це частина тексту, яка містить одне або кілька речень. Абзаци пов*язані між собою за змістом. Кожний абзац починається з нового рядка!!!

!!! У тексті  є зачин(початок), основна частина й кінцівка. Кожна частина тексту починаться з нового рядка - абзацу!!!

!!! План тексту коротко визначає послідовність найважливіших подій, описаних у тексті.

Письмово виконай вправу: 

Прочитай текст, склади письмово план до нього:
Сфотографуй свою роботу та надішли роботу вчителю!


02.04.2021
(2  урок)
У зошиті запишіть тему уроку:
Складання простого плану тексту
Виконайте усі нижче зазначенні завдання:
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ!!!
 


1 урок

Доброго дня, шановний шестикласнику, у зошиті запиши:

Двадцять друге січня

Класна робота

Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -зьк-,  -цьк-

Виконай ряд завдань:

1. Пригадай що таке прикметник?

2. На які питання відповідає прикметник?

3. За якими родами змінюється прикметник?

4. Що таке суфікс?

5. Як позначається суфікс?

6. Пригадай що таке основа слова?

6. Запиши слова, визначи частину мови цих слів та виділи в них суфікси та основу слова:

запорізький, козацький, одеський.

Розглянь та вивчи правило які зміни відбуваються при творенні слів за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-: 

Письмово виконай вправи за зразком, користуючись таблицею  правил:

Сфотографуй свою роботу вчителю та надішли на вайбер, у разі виникнення питань - пиши у особисті повідомлення в вайбері!
БАЖАЮ УСПІХУ!
2 урок

У зошиті запиши :

Правопис прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -юсіньк-

Розглянь та запам*ятай правило:

 

ПИСЬМОВО ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ:

ПИСЬМОВО УТВОРИ І ЗАПИШИ ПРИКМЕТНИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСІВ - ЕНЬК-, -ЕСЕНЬК-:
Добрий, гарний, рідний, маленький, розумний, дурний,рівний.

Сфотографуй свою роботу вчителю та надішли на вайбер, у разі виникнення питань - пиши у особисті повідомлення в вайбері!
БАЖАЮ УСПІХУ!


Одинадцяте січня

Класна робота 

Визначення числа, роду відмінку прикметника за числом, родом, відмінком іменника

Шановний шестикласнику, сьогодні ти продовжуєш опрацювання теми "Прикметник"

УСНО ПРИГАДАЙ:

1. Що таке прикметник?

2. На які питання відповідає прикметник?

3. За чим змінюється прикметник?

Ти молодець, пере    демо до вивчення нового матеріалу:

ПОПРАЦЮЙ З ПІДРУЧНИКОМ: 

1. Вивчи правило с. 75

2. Письмово виконай вправу 264

3. Письмово виконай вправу 266

4.Виконайте письмово вправу 269 за зразком:

ЗРАЗОК:

1. Які бувають напилки за формою? (плоский, круглий, квадратний, напівкруглий)

1. За формою опилки бувають плоскими, круглими, квадратними, напівкруглими

Свою роботу  сфотографуй та надішли вчителю на вайбер 

БАЖАЮ УСПІХУ!

Восьме грудня 

Класна робота

КЛИЧНИЙ ВІДМІНОК

Запиши та вивчи правила:

Кличний відмінок – одна з відмінних рис української мови, яка робить її мелодичною та співучою. Ми маємо використовувати кличний відмінок під час звертання до будь-якої особи або навіть неживої істоти.

Всі іменники кличного відмінка незалежно від їхнього лексичного значення можуть закінчуватися всього на 5 (!) різних літер: е, є, о, у, ю. Запам’ятайте їх та умови використання!

I відміна

У кличному відмінку однини іменників першої відміни треба вживати закінчення -о, -е (-є), -ю.

II відміна

Іменники другої відміни утворюють кличний відмінок за допомогою закінчень -у, -ю, -е.

Завдання 1:

Постав іменники у кличному відмінку: Михайлик, друг, Петро,бабуся, доня, мама, воля, земля.

Завдання 2 :

Запиши речення, поставивши іменники що в дужках у Кличному відмінку:

1. (Оленка) допоможи мамі.

2. Біжи сюди (котик)!

3. (Степан) прийди до школи вчасно!

Завдання 3 :

Запиши у Кличному відмінку імена по- батькові: своє, мами, тата, найкращого друга, класного керівника, вчителя фізичної культури. 

Фотозвіт своєї роботи надішли у вайбер вчителю!

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми: "Іменник"


Третє грудня 

Класна робота

Відмінювання іменників

Переглянь та пригадай назви відмінків та на які питання вони відповідають:

Ознайомтеся з правилом та вивчить його:
Виконай вправу на закріплення:


Завдання 1: провідміняйте слова:
Весна, літо, човен, брат, сестра, річка, серце.
Завдання 2: визначте відміну іменників:

Сім’я, реп*ях, м*ята, п*явка, п*ятниця, повір*я, буряк, черв*як, в*юн, комп*ютер, свято, цвях



 ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ РЕЧЕНЬ

Доброго дня, сьогодні ми подорожуємо країною Синтаксису, тобто розділом мовознавства, який вивчає речення.

Пригадай, які члени речення ти знаєш?

Подивися відео та скажи чи всі члени речення ти назвав?

Отже ти пригадав усі члени речення. 
Ще раз розглянь табличку та запам*ятай ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ:


Збери пазл визначивши головні та другорядні члени речення:
Ще раз повтори на які питання відповідають другорядні члени речення, зібравши пазл:

https://learningapps.org/view10218814

ТИ МОЛОДЕЦЬ, справився з усіма завданнями, тепер заповни невеличку анкету:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeT50XVkLxGNU-fYhUYh542KQi_SrLKhz-flayOc0tbiYkyTQ/viewform?usp=sf_link
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...