29.04.2020

Двадцять дев*яте квітня
О. Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
1. Доброго дня! Я рада вітати Вас на сьогоднішньому уроці! На минулому уроці, Ви почали знайомитися із творчістю О. Гавроша, а саме із повістю "Неймовірні пригоди Івана Сили". Сьогодні ми продовжимо роботу над цим твором, але перш, ніж перейти до вивчення наступної частини, пропоную перевірити наскільки уважно Ви прочитали частини 1-20. Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeczxcxkmVKzAVruJNrsPsKmMjJev3kiHuVQ4aLrjBFGi3WeQ/viewform?usp=sf_link
2. Молодці, я сподіваюся, що усі гарно справилися з завданням. І ми продовжуємо роботу над текстом. Відкрийте підручник та прочитайте повість далі ст. 248-253 (Розділи 21-36). Складіть план до прочитаного тексту.
3. Подумайте та скажіть:
-З якої місцевості й куди приїхав Іван Сила?
-За умовами контракту, що підписав Сила у в’язниці, він був зобов’язаний … 
-Які країни відвідав головний герой? 
- Пригадаймо, де Іван Сила, на прізвисько «Ведмідь», відкрив у собі нові можливості?
Саме у цирку наш герой зіткнувся з добром і злом, справжньою дружбою й любов’ю, чесністю та підступністю. Сильні, дужі люди часто бувають чуйними й дуже вразливими.
Які ж проблеми порушує автор у повісті?
"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість. 
4. Заповніть таблицю, у ній запишіть, хто з персонажів уособлює добро, а хто зло.

ДОБРО
ЗЛО


5. Подумайте:
1) На прикладі яких героїв твору ми можемо говорити про справжню дружбу? Свою думку підтвердьте цитатами з твору.
2) Чи є у творі любовна лінія? Розкажіть історію кохання Івана та Мілки.
3) Чи зустрічаємося ми у творі з людською підступністю? Підтвердьте свої міркування цитатами з тексту.
6. Визначення проблематики(запишіть)
  • Добро і зло
  • Дружба і любов
  • Чесність і підкупність
7. Складіть асоціативний кущ до слів:

8. Домашнє завдання : дочитати твір стр. 254-259.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...