Доброго дня, шановні шестикласкики, у своїх зошитах запишіть:
Восьме грудня
Класна робота
Узагальнення вивченого з теми" Словотвір. Орфографія"
Виконате вправу 176
1. Прочитайте текст:
2. Виконайте завдання до прочитаного тексту:
1) Пригадайте, що таке похідні й непохідні слова. Випишіть із тексту спільнокореневі слова та визначте, які з них похідні, а які непохідні.
НАПРИКЛАД: чорнило-непохідне, чорнильна-похідне.
2) Пригадайте усі значущі частини слова, випишіть виділені у тексті слова та розберіть їх за будовою. Визначте їх спосіб творення.
НАПРИКЛАД: (Префіксально-суфіксальний)
3) Випишіть із тексту два похідних слова (на вибір) та виконайте їх словотвірний розбір(користуйтеся схемою словотвірного розбору на с. 59-60)
3. Повторіть особливості змін приголосних при творенні слів за допомогою суфіксів.
Виконай вправу 178
Утворити від поданих іменників нові слова за допомогою суфіксів -ськ(ий), ств(о)
Доброго дня, шановні шестикласники, у своїх зошитах запишіть:
Сьоме грудня(ІІ група)
Четверте грудня(І група)
Класна робота
Творення складноскорочених слів
Сьогодні ви дізнаєтесь що таке складноскорочені слова та які є особливості їхнього правопису. Для цього опрацюйте матеріал підручника.
Прочитайте та запам*ятайте правила с. 67-68
Дайте усно відповідь на питання:
1. Що таке складноскорочені слова?
2. Що таке абревіація?
3. Як пишуться складноскорочені слова та похідні від них?
Письмово виконайте завдання за підручником:
Вправа 169
Від поданих сполучень слів утворіть і запишіть складноскорочені слова.
Наприклад: Фізична культура - фізкультура.
Зроби висновок, як пишуться складноскорочені слова?Вправа 170
Утворіть від поданих сполучень слів складноскорочені слова - абревіатури.
НАПРИКЛАД: вищий навчальний заклад - ВНЗ
Зробіть висновок, щодо творення та правопису абревіацій.Щоб дізнатися як узгоджувати складноскорочене слово з дієсловом чи прикметником опрацюй правила с. 69
Письмово виконай завдання:
Вправа 172
Відредагуйте та запишіть речення
НАПРИКЛАД: НДІ розробила нові стандарти навчання. - Науково-дослідний інститут розробив нові стандарти навчання.
Зробіть висновки, щодо узгодження складноскорочених слів з прикметниками та дієсловами.
Сфотографуйте свою роботу та надішліть мені у вайбер.
Домашнє завдання: вивчити параграф 20, с. 67-69, виконати вправу 171,174.
03.12.2020
27.10.2020
Сьогодні ви повторите, що таке лексикологія і фразеологія
Перегляньте та пригадайте:
Отож, ви пригадали, що таке лексикологія, лексика, яка є лексика за походженням та за ступенем вживання, а також, що таке фразеологізм, для того щоб закріпити свої знання, виконайте ряд завдань:
https://learningapps.org/view4068428
https://learningapps.org/view3725858
https://learningapps.org/view1329899
Молодець, ти чудово справився з усіма завданнями, обов*язково залиш свій відгук:
26.10
Правопис префіксів
Переглянь ще раз презентацію:
Залиш свій коментар-враження від проведеного урока в zoom-конференції:
20.10.2020
ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ СИНТАКСИС
Доброго дня, любі шестикласники, сьогодні, ми продовжуємо нашу подорож країною Синтаксис.
Я запрошую Вас у гості до однорідних членів речення.
Пригадай, що таке однорідні члени речення? які розділові знаки ми ставимо при них? А які розділові знаки використовуємо, коли маємо ще й узагальнювальне слово?
Перевірте свої знання з цієї теми:
https://learningapps.org/view1312984
Справилися? Якщо допустилися помилок, подивіться відео, зверніть особливу увагу на ті питання, де ви припустилися помилки.
Якщо склали пазл без помилок, перегляньте відео та закріпіть свої знання:
Однорідні члени речення та розділові знаки при них:
Виконайте завдання:
19.10.2020
Подорож до країни Синтаксис
Пригадайте, що синтаксис - це розділ мовознавства який вивчає речення.
Кожне речення має члени речення
Які саме?
Для того, щоб пригадати, перейдіть за посиланням та виконайте вправу
https://learningapps.org/view4598300
Молодці, сподіваюся, всі знайшли відповідь на питання. І ми можемо рушати далі.
Перегляньте відео та пригадайте члени речення, їх ознаки та їх графічне зображення:
Отож, ми пригадали усі члени речення та їх визначення, тепер спробуйте самостійно визначити члени речення, перейшовши на іншу станцію за посиланням.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Перейшовши за посиланням, перед вами будуть з*являтися речення, які складаються з головних членів речення та 1 другорядного, вам треба перетягти це речення до тієї колонки де зазначено той член речення, яким виступає другорядне у зазначеному реченні.
https://learningapps.org/watch?v=pb9417qyc20
Розумнички, а тепер спробуймо визначити члени речення, виконавши вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view1900063
І підведемо підсумок нашої подорожі, виконайте тестове завдання і перевірте чи гарно ви повторили тему?
https://learningapps.org/view10091546
Молодці, ви відвідали країну Синтаксису і пригадали члени речення, а які враження у вас від цієї подорожі? Свої враження висловіть ОБОВ*ЯЗКОВО заповнивши анкету за посиланням:
Комментариев нет:
Отправить комментарий