19.05.2020

Дев*ятнадцяте травня
Контрольна робота "Займенник"
Доброго дня, любі шестикласники, Ви завершили опрацювання теми "Займенник" і сьогодні я пропоную Вам виконати контрольну роботу, для цього підготуйте подвійний аркуш у лінію та підпишіть його за зразком (на титульній стороні):
Контрольна робота 
З української мови
з теми: "Займенник"
учня(учениці) 6 класу
КЗШ№31
П. І. у родовому відмінку
Відкрийте аркуш і письмово виконайте усі завдання(подані нижче), після виконання контрольної роботи сфотографуйте її і надішліть на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
БУДЬТЕ УВАЖНИМИ: контрольна робота складається з 14 питань.
Питання 1-12 - тестового характеру, вам необхідно, уважно прочитати завдання і обрати ОДИН варіант відповіді, відповіді записувати за зразком:
1. А)
2.Б)
3.В) ...
Питання 13-  Вам необхідно провідміняти 2 займенники.
Питання 14 - треба переписати речення, підкреслити члени речення, проаналізувати, використаний у реченні займенник за відповідною схемою, розбору займенника як частини мови.
1.Займенниками є всі слова рядка
А. Ви, всякий , що, ніяк, жоден
Б.  Вони, мій, скільки, хто? котрий
В. Деколи, чий, наші, їх
Г.  Моя, скільки? абияк, ти
2.         Займенник співвідноситься з
А.  Дієсловом, іменником, прислівником
Б.  Прикметником, прислівником, іменником
В.  Числівником, прийменником, прикметником
Г.  Іменником, числівником, займенником
3.         З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник  
Усяка травичка на своєму корені росте.
А.  Підметом
Б.  Додатком
В. Означенням
Г.  Обставиною
4.         З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку
Вона була красуня з Катеринівки.
Було у неї п’ятеро вже нас.
Купляла нам гостинчика за гривеник,
Топила піч і поралась гаразд.
 А. 4       Б. 2      В. 3     Г. 5
5.         Усі займенники є особовими
А.  Я, мені, мене, мій
Б.  Твій, ти, тобою, тебе
В.  Ви, ваш, вам, вас
Г.  Мене, тобі, вам, ти
6.         Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ
А.  взяти його зошит
Б.  схвалити мій проект
В.  запросив її в кіно
Г.  знає своє місце
7.         Разом треба писати всі займенники рядка
А.  Будь/з/ким, де/хто, ні/який
Б.  Що/небудь, аби/який, хтозна/що
В.  Аби/до/кого, ні/кому, казна/яка
Г.  Ні/скільки, де/який, аби/чий
8.         Через дефіс треба писати всі займенники рядка
А.  Аби/кому, ні/скільки, хтозна/кого
Б.  Бозна/що, будь/кого, ані/кому
В.  Що/небудь, казна/чому, який/небудь
Г.  ні/з/чого, бозна/кому, чий/небудь
9.         Немає орфографічної помилки у словосполученні
А.  залишитися ні з чим
Б.  де-які питання
В.  які сь незрозумілі дії
Г.  гніватися хтозна чому
10.       До одного розряду належать усі займенники в рядку
А.  Ніхто, скільки, ніщо, ніскільки
Б.  Мій, наш, вони, ваш
В.  Абияка, який, скільки-небудь, чий
Г.  Інший, сам, всякий, весь
11.       Неозначені займенники творяться від
А.  Особових
Б.  Присвійних
В.  Вказівних
Г.  Відносних
12.       Виділені займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ
А. Що не забуду я  ніколи?
Б.  Намалюю квіти, що ростуть у лузі.
В.  Хто наш народ? Яка у нього доля?
Г.  Та до кого ж я літатиму?
13. Провідміняти займенники оцей, вони.
14.Записати речення, підкреслити головні і другорядні члени речення. Розібрати займенник як частину мови.

У нього очі наче волошки в житі (А. Головко).
БАЖАЮ УСПІХУ!!!

2 комментария:

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...