29.04.2020 (ІІ урок)

Двадцять дев*яте квітня
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком
1. Перегляньте відео:

2. Попрацюйте з підручником:
1) Відкрийте підручник та опрацюйте правила ст. 176.
2) Виконайте письмово вправу 478: Спишіть речення, підкресліть усі члени речення та усно поясніть- чому в одних випадках пере сполучником і стоїть кома, а у інших -ні?
3)Виконайте письмово вправу 479. І - спишіть речення, розставляючи розділові знаки. ІІ - Підкресліть члени речення у другому та третьому реченні. ІІІ - усно поясніть, як поєднані частини складного речення: за допомогою сполучників чи без них?
4) Відкрийте стр. 178. Ознайомтеся зі схемою синтаксичного розбору складного речення та із прикладом цього розбору.
5) Виконайте вправу 482. І - Перепишіть спочатку складні сполучникові речення, потім - безсполучникові. Розставте пропущені розділові знаки.
ІІ - виконайте письмовий синтаксичний розбір 1 речення на вибір за зразком поданим на стр. 178.
3. Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdC0p5Ktn3nim-PdRSZfaF3Dg-oa0l_0f6ZXnAMh7DeH0LtwQ/viewform?usp=sf_link

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...