21.04.2020

Двадцять перше квітня
Відновлення текстів із деформованою будовою
Доброго дня! На минулому уроці, ти вчився відновлювати текст з деформованою будовою, сьогодні ти закріпиш ці вміння, але спочатку пригадай:
1. Що таке текст?
2. З яких частин складається текст?
Виконай завдання у зошиті, сфотографуй та надішли на мою електронну скриньку:
1.  Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.
Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані. Перед ними на стежці  сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Діти вирішили забрати кошеня у свій клас. І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися з ним і назвали Дружком. Був осінній холодний ранок. Падав дрібний дощ. Хотілося швидше добігти до школи.
Усно дай відповіді на питання після відновленого тексту:
- Про що ви дізналися?
- Яка мета тексу?
- Який це текст?
- Який заголовок можна дібрати?
- Чого навчив вас текст?
- Які добрі вчинки робили ви?
2. Прочитайте речення. Висловіть свою думку чи можна їх назвати текстом.

Але люди поступово забруднювали їх. У стародавньому Києві було багато чудових річок. Тож нам треба замислитись і берегти їх. Зникають річки і бідніє наша прекрасна Земля. І частина річок зникла.
- Як потрібно вдосконалити ці речення?
- Який це текст?
- Чого він нас навчає?
- Яка тема цього тексу?
- Який заголовок можна дати?(дібрати заголовок письмово)
- Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.(правильно розташовані речення записати).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...