Двадцять перше квітня
Відновлення текстів із деформованою будовою
Доброго дня! На минулому уроці, ти вчився відновлювати текст з деформованою будовою, сьогодні ти закріпиш ці вміння, але спочатку пригадай:
1. Що таке текст?
2. З яких частин складається текст?
Виконай завдання у зошиті, сфотографуй та надішли на мою електронну скриньку:
1. Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.
Відновлення текстів із деформованою будовою
Доброго дня! На минулому уроці, ти вчився відновлювати текст з деформованою будовою, сьогодні ти закріпиш ці вміння, але спочатку пригадай:
1. Що таке текст?
2. З яких частин складається текст?
Виконай завдання у зошиті, сфотографуй та надішли на мою електронну скриньку:
1. Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст.
Та раптом Наталка з Миколкою
зупинилися здивовані. Перед ними на стежці
сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Діти вирішили забрати кошеня у
свій клас. І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися
з ним і назвали Дружком. Був осінній холодний ранок. Падав дрібний дощ.
Хотілося швидше добігти до школи.
Усно дай відповіді на питання після відновленого тексту:
- Про що ви дізналися?
- Яка мета тексу?
- Який це текст?
- Який заголовок можна дібрати?
- Чого навчив вас текст?
- Які добрі вчинки робили ви?
2. Прочитайте речення. Висловіть
свою думку чи можна їх назвати текстом.
Але люди поступово забруднювали
їх. У стародавньому Києві було багато чудових річок. Тож нам треба замислитись
і берегти їх. Зникають річки і бідніє наша прекрасна Земля. І частина річок
зникла.
- Як потрібно вдосконалити ці
речення?
- Який це текст?
- Чого він нас навчає?
- Яка тема цього тексу?
- Який заголовок можна дати?(дібрати заголовок письмово)
- Розташуйте речення в такій
послідовності, щоб вийшов текст.(правильно розташовані речення записати).
Комментариев нет:
Отправить комментарий