Доброго дня, шановні шестикласники, для
того, щоб вивчити новий матеріал або
повторити пройдений, уважно читайте та
виконуйте завдання!
УВАГА!!! Усі письмові завдання виконуємо у
робочих зошитах.
У зошиті записуйте дату й тему та починайте
виконувати завдання, якщо виникатимуть
питання, ставте їх у коментарях або у
телефонному режимі!!!
Бажаємо успіхів!!!
Тема:
Способи творення прикметників 20.03.
Поміркуйте:
— Які способи словотворення вам відомі?
— Наведіть приклади.
Розгляньте таблицю та запам*ятайте, якими способами утворюються прикметники:
Завдання І: провідміняти словосполучення: дружнє ставлення, гаряча каша.
Завдання ІІ: дописати закінчення іменників і прикмет-ників, визначити
відмінок.
З власн.. досвід.., під щаслив.. зор.., пізн.. ноч..; в осінн.. пор..;
незручн.. становищ..; навколишн.. середовищ..; пше- ничн.. паляниц..ю.
З двома
словосполученнями скласти речення.
Завдання ІІІ:
списати, розкриваючи дужки; прикметники поставити у потрібній формі роду, числа
й відмінка.
Він звернув з (великий степовий) шляху і покотився по ледве (помітний)
прикметах межі. З-за (густий) будяків і вся¬кого зілля незабаром висунулись
баштани з (довгий) рядками (високий) соняшників. За ними зараз виступили
(рівний) ряди (гостролистий) кукурудзи, потім відкрилося поле, наче заслане
(картатий) хустками. На ньому зеленіло (дрібненький ка-вунячий), огудиння,
блищали в (ясно-зелений) листі (жовтий) дині, зеленіли й біліли (здоровий)
кавуни.
Завдання 4: до кожного прикметника дібрати те слово, від якого він утворився;
визначити спосіб творення; виділити словотворчі засоби.
Довгорічний, прикордонний, сестрин, білесенький, істо-ричний,
передсвятковий, беззубий, дубовий, далекозорий.
Завдання 5: доберіть та запишіть прикметники у дві колонки, утворені: суфіксальним способом; префіксальним
способом (по 10).
Комментариев нет:
Отправить комментарий