Заняття 1



Доброго дня, шановні шестикласники, для

 того, щоб вивчити новий матеріал або 

повторити пройдений, уважно читайте та

 виконуйте завдання!

УВАГА!!! Усі письмові завдання виконуємо у

 робочих зошитах.


У зошиті записуйте дату й тему та починайте 

виконувати завдання, якщо виникатимуть 

питання, ставте їх у коментарях або у 

телефонному режимі!!!

Бажаємо успіхів!!!

Тема: Способи творення прикметників 20.03.
Поміркуйте:
—        Які способи словотворення вам відомі?
—        Наведіть приклади.
Розгляньте таблицю та запам*ятайте, якими способами утворюються прикметники:

Завдання І: провідміняти словосполучення: дружнє ставлення, гаряча каша.
Завдання ІІ: дописати закінчення іменників і прикмет-ників, визначити відмінок.
З власн.. досвід.., під щаслив.. зор.., пізн.. ноч..; в осінн.. пор..; незручн.. становищ..; навколишн.. середовищ..; пше- ничн.. паляниц..ю.
З двома словосполученнями скласти речення.
Завдання ІІІ: списати, розкриваючи дужки; прикметники поставити у потрібній формі роду, числа й відмінка.
Він звернув з (великий степовий) шляху і покотився по ледве (помітний) прикметах межі. З-за (густий) будяків і вся¬кого зілля незабаром висунулись баштани з (довгий) рядками (високий) соняшників. За ними зараз виступили (рівний) ряди (гостролистий) кукурудзи, потім відкрилося поле, наче заслане (картатий) хустками. На ньому зеленіло (дрібненький ка-вунячий), огудиння, блищали в (ясно-зелений) листі (жовтий) дині, зеленіли й біліли (здоровий) кавуни.
Завдання 4: до кожного прикметника дібрати те слово, від якого він утворився; визначити спосіб творення; виділити словотворчі засоби.
Довгорічний, прикордонний, сестрин, білесенький, істо-ричний, передсвятковий, беззубий, дубовий, далекозорий.
Завдання 5: доберіть та запишіть  прикметники у дві колонки, утворені: суфіксальним способом; префіксальним способом (по 10).


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...