21.05.2020


Двадцять перше травня

Контрольна робота

Доброго дня! Шановні семикласники, сьогодні ми з Вами маємо виконати контрольну роботу. Для цього підготуйте подвійний аркуш у лінію та підпишіть його, на титульній сторінці, за зразком:

Контрольна робота
з української мови
учня(учениці) 7 класу
КЗШ № 31
П. І. у родовому відмінку

Розгорніть листок і зверху запишіть:
Котрольна робота №6
з теми: “Прийменник. Частка. Сполучник. Вигук”

1. Відкрийте завдання, спочатку уважно їх прочитайте. Потім починайте записувати ПО ПОРЯДКУ в стовпчик. Після завершення — перевірте свою роботу повністю.
2. Після виконання завдань, сфотографуйте та відправте на електронну скриньку свого вчителя:
І група - laganovskai61@gmail.com
ІІ група - fedorakaluda@gmail.com
Контрольна робота №6
з теми: “ Прийменник. Частка. Сполучник. Вигук”
1.Прийменник У потрібно писати в рядку
А мікротеми ... тексті
Б розвиток науки ... Україні
В роль української мови ... світі
Г винаходи ... історії людства
2.Похідний прийменник потрібно писати окремо в рядку
А розташований по/серед села
Б по/між молодих берізок
В бігти на/зустріч вітру
Г гуляння під/час свята
3.До сурядних належать усі сполучники рядка
А але, також, коли, тому що
Б або, чи, однак, не то... не то
В хоча, та, поки, нібито
Г проте, що, зате, щоб
4.Окремо потрібно писати всі сполучники рядка
А коли/б, начеб/то, з/тим/щоб, мов/би
Б для/того/щоб, як/тільки, тому/що,дарма/що
В у/зв'язку/з/тим/що, за/те, ніби/то, так/що
Г з/того/часу/як, не/мов, про/те, як/що
5.Помилку в написанні частки зі словом допущено в рядку
А дехто таки стояв
Б отакий то розумний
В підійди-но ближче
Г було б добре відпочити
6.Частку НІ потрібно писати разом в усіх словах рядка
А ні/хто, ні/в/якому, ні/від/чого
Б ні/який, ні/скільки, ні/кого
В ні/чого, ні/в/що, ні/до/чого
Г ні/де, ні/з/кого, ні/з/ким
7.Прийменник В потрібно вжити в реченні
А прочитати статтю ... газеті
Б зареєструватися ... вебінарі
В упевненість ... перемозі
Г віра ... свої сили
8. Похідний прийменник потрібно писати з дефісом у рядку
А прокинутися по/серед ночі
Б Україна по/над усе
В стояти на/впроти входу
Г виринати з/під хмар
9. Помилково вжито прийменник у словосполученні рядка
А піти за крейдою
Б працювати за гроші
В боротися за незалежність
Г спостерігати за зорями
10. До підрядних належать усі сполучники рядка
А немовби, проте, але, тому що
Б щоб, ніби, коли б, оскільки
В якщо, також, що, то... то
Г наче, нібито, або, хоча
11.Разом потрібно писати всі сполучники рядка
А що/б, за/те, дарма/що, тому/що
Б поки/що, ні/би/то, у/зв'язку/з/тим, коли/б
В мов/би, не/наче, як/би, про/те
Г як/що, так/що, ні/би, наче/б/то
12. Допущено помилку в написанні частки зі словом у рядк
А щось би краще зробив
Б усе ж таки написав
В ходи-ж зі мною
Г якось-то запитав
13. Вставити у текст сполучники. Підкреслити та надписати всі службові     частини мови.
      На городі ріс кущ барвінку. Здавалось, ...  він і зимою зеленіє, .... коли танули сніги, то на світ пробивалось його цупке зелене листя, не змучене холодом, не скалічене морозом. А .... повітря ставало по-материнськи м’яким ...  лагідним, то барвінок зацвітав так, ... небо бризнуло на землю живою своєю блакиттю.
БАЖАЄМО УСПІХУ!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...