Чотирнадцяте травня
П. Глазовий. "Найважча роль" "Заморські гості", "Похвала". Іронічно пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Доброго ранку! Шановні шестикласники, сьогодні на уроці ви познайомитеся з творчістю ще одного письменника-гумористи П. Глазового. Для цього виконайте ряд завдань:
1. Пригадайте:
- що таке гумор?
- що таке іронія?
- що таке сатира?
- чим іронія відрізняється від сатири?
- що таке інверсія?
Молодці, ви пригадали ті терміни, які знадобляться на сьогоднішньому уроці.
2. Перегляньте відео та опрацюйте статтю підручника ст. 250
3. Склади логічну схему «Павло Глазовий». Намалюй у
зошиті ромашку, у пелюстки якої запиши важливу інформацію про автора.П. Глазовий. "Найважча роль" "Заморські гості", "Похвала". Іронічно пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів
Доброго ранку! Шановні шестикласники, сьогодні на уроці ви познайомитеся з творчістю ще одного письменника-гумористи П. Глазового. Для цього виконайте ряд завдань:
1. Пригадайте:
- що таке гумор?
- що таке іронія?
- що таке сатира?
- чим іронія відрізняється від сатири?
- що таке інверсія?
Молодці, ви пригадали ті терміни, які знадобляться на сьогоднішньому уроці.
2. Перегляньте відео та опрацюйте статтю підручника ст. 250
4. Перегляньте відео: "Найважча роль":
— Чи бували ви в театрі? Чи слідкували, як актори виконують свої ролі?
— Що потрібно, щоб роль виконати якнайкраще?
— Що свідчить про «сліпу любов» матері до сина?
— Якою була наука у хлопця?
— Як у назві простежується гумористична спрямованість твору?
— Яке значення останнього рядку гуморески?
— Що свідчить про «сліпу любов» матері до сина?
— Якою була наука у хлопця?
— Як у назві простежується гумористична спрямованість твору?
— Яке значення останнього рядку гуморески?
— Чи бували ви в театрі? Чи слідкували, як
актори виконують свої ролі?
— Що потрібно, щоб роль виконати якнайкраще?
— Що свідчить про «сліпу любов» матері до сина?
— Якою була наука у хлопця?
— Як у назві простежується гумористична спрямованість твору?
— Яке значення останнього рядку гуморески?
— Що потрібно, щоб роль виконати якнайкраще?
— Що свідчить про «сліпу любов» матері до сина?
— Якою була наука у хлопця?
— Як у назві простежується гумористична спрямованість твору?
— Яке значення останнього рядку гуморески?
Письмово визначте тему та ідею гуморески.
6. Перегляньте відео:
Словничок-довідничок
1. Райрада – орган
місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад
сіл, селищ, міст певного району в межах
повноважень, визначених Конституцією України.
2. Галасувати – здіймати галас; сильно
кричати.
3. Козирнув – привітав по-військовому,
прикладаючи руку до козирка кашкета.
4. Шпана – хуліган, паскудна людина
5. Благородні – чесні, порядні.
6. Мер – голова органу місцевого
самоуправління в ряді країн.
8. Усно дайте відповідь на питання:
– Знайдіть у тексті підтвердження звідки ж приїхали
гості до України?
– У якому ж місті відбуваються події?
– Якою мовою гості із Канади спілкувалися з
міліціонером? Зачитайте.
– Подивіться й знайдіть на карті Україну й Канаду, де
проходять кордони названих країн?
– Про що це говорить? (Тому, що у Канаді живе
багато вихідців з України, які незважаючи ні на що, зберегли українські
традиції й мову, любов до своєї далекої Батьківщини).
(Еміграція - вимушена
чи добровільна зміна місця проживання окремих груп людей (емігрантів, переселенців),
переселення зі своєї батьківщини, країни, де вони народилися і виросли в інші
країни глобального суспільства з економічних, політичних або релігійних причин
– Зачитайте що здивувало гостей у мові
міліціонера?
– Чи довів міліціонер хибність думки канадців
про застосування української мови на Вкраїні? Як саме?
– Як він охарактеризував гостей? (культурні,
благородні люди. Одна із рис українців – бачити в людях гарне)
– Кого і чому звинуватив міліціонер стосовно
зневажливого ставлення до рідної мови?
– Це гумористичний чи сатиричний
твір? Свою думку обґрунтуйте. (засудження тих, хто цурається своєї мови.
Розповідається з болем у серці).
Письмово визначте тему та ідею гуморески.
9. Перегляньте відео:
Письмово визначте тему та ідею гуморески.
9. Перегляньте відео:
- Про кого
йде мова в цій байці?
- Чим
незвичні ці муха й павук? (це алегоричні образи)
– Яким постає перед нами павук?
Підтвердіть свою відповідь рядками з тексту.
– Якою показано муху? Знайдіть і
зачитайте ці рядки в байці.
– Хто ж дає таку характеристику мусі?
– А які форми похвали ви знаєте?
Комплімент - це особлива форма похвали, вираз схвалення, поваги, захоплення;
люб'язності, приємні слова, утішний відгук, відфільтровані лестощі.
Компліменти — простий, але потужний засіб, що допомагає встановлювати добрі
стосунки з іншими людьми.
Ле́стощі — похвала з корисливою метою, підлабузництво, лукава догідливість,
удаване схвалення, принижене потурання.
– Чи дійсно павук говорить правду мусі стосовно її
зовнішнього вигляду?
– З якою метою павук вихваляє муху?
– Знайдіть і зачитайте мораль цієї
байки.
– Які риси людської вдачі засуджує
автор цими рядками? (лестощі)
– Визначте головну думку цього твору
(не бути підступними та не вірити облесливим словам).
– Як ви вважаєте, цей твір
гумористичний чи сатиричний? Свою думку обгрунтуйте.
Письмово визначте тему, ідею та мораль байки.11. Сфотографуйте свою письмову роботу та надішліть на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
12. Навчиться виразно читати байки за підручником.
13. Вивчить одну з гуморесок П. Глазового (на вибір) напам*ять, зніміть відео, де ви читаєте напам*ять та надішліть на мою електронну скриньку до 18.05.2020
БАЖАЮ УСПІХУ
Комментариев нет:
Отправить комментарий