22.05.2020

Двадцять друге травня
Контрольна робота "Ми - українці"
Доброго дня, шановні семикласники, ви завершили вивчення теми "Ми-українці" і сьогодні ми маємо написати контрольну роботу. Для цього підготуйте подвійний аркуш у лінію та підпишіть його за зразком:
Контрольна робота 
з української літератури
з теми: "Ми - українці"
учня(учениці) 7 класу
КЗШ №31
П.І. у Р.В.
Далі розгорніть аркуш і починайте виконувати завдання. Будьте уважним!!! Контрольна робота складається з  12 завдань.
Завдання 1-7 - тестового характеру, необхідно обрати лише ОДНУ правильну відповідь. Відповіді записуйте за зразком:
1.а)
2.б)
3.в)
Завдання 8-9 - на встановлення відповідності, Вам потрібно з*єднати назву твору та уривок з нього і героя з його характеристикою (один варіант- зайвий). Завдання виконуйте за зразком:
8. 1-а)
    2.-б)
    3-в)
    4-г).
Завдання 10 -11 - відкритого характеру, Вам треба дати повну відповідь на питання(1-2 речення).
Завдання 12- Вам необхідно написати твір-мініатюру, для цього оберіть ОДНУ із запропонованих тем, запишіть її без лапок та розкрийте тему (до 1 сторінки). ПАМ*ЯТАЙТЕ!!! Твір повинен мати повну структуру (вступ, основна частина, висновок)!
Після виконання завдань, сфотографуйте свою роботу та надішліть на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!!!
1. Що є найціннішим Божим дарунком для людини за віршем Олега Ольжича «Господь багатий нас благословив»?
а) родина;
б) життя у його найяскравіших проявах;
в) здоров’я;
г) матеріальний добробут.
2. У якому персоніфікованому образі постає радість в однойменному вірші Олени Теліги?
а) босоногої дівчинки;
б) вітрогона-хлопчини;
в) пташки;
г) квітки.
3. Який заклик звучить у вірші Олени Теліги «Сучасникам»?
а) ставати до бою за Україну;
б) не боятися своїх почуттів;
в) діяти, а не кидати слова на вітер;
г) не забувати про Бога.
4. Прототипом головного героя повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу", який "понад сто років тому народився на Закарпатті, став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши величезну кількість перемог", є
а. Володимир Кличко
б. Віталій Кличков.
В. Василь Вірастюк
г. Іван Фірцак
5. У якому виді спорту Іван Сила вперше заявив про себе як професійний спортсмен, перемігши поліцейського Магдебуру?
а) боротьба;
б) бокс;
в) легка атлетика;
г) важка атлетика.
8. Який художній засіб використаний в уривку з вірша Андрія Малишка?
   …І засмучені очі хороші блакитні твої.
а) епітет;
б) метафора;
в) порівняння;
г) персоніфікація.
7. Який вірш Андрія Малишка є своєрідною присвятою людині, що робить значний внесок у формування особистості кожної людини?
а) «Пісня про рушник»;
б) «Чому, сказати, й сам не знаю…»;
в) «Вчителька»;
г) «Сучасникам».
8. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
Назва вірша
Уривок з вірша
1. «Захочеш – і будеш…».
а) Дощами мита-перемита,
   Дощами знесена у даль…
2. «Пломінний день».
б) Навчишся надать блискавичність думкам
   І рішенням твердість каміння.

3. «Пісня про рушник».
в) Господь багатий нас благословив дарами,
   Що нікому не одняти…

4. «Чому, сказати, й сам не знаю…».
г) Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,
   І зелені луги, й солов’їні гаї…


д) Хочу крикнуть в далечінь безкраю
   І когось на допомогу кликать…


9. Установіть відповідність між героєм повісті Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» та його характеристикою.
Герой повісті
Характеристика
1. Міха Голий
а) найсильніша людина Японії;
2. Аделія
б) вуличний борець, якого переміг Іван;
3. Піня
в) власниця цирку;
4. Велет
г) товариш Івана, сторож у цирку;

д) карлик

10. Визначте ідею вірша Олени Теліги «Радість».
11. Як Іванові Силі вдалося стати професійним спортсменом та учнем доктора Брякуса?
12. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1). «Краса українського рушника» (за віршем Андрія Малишка «Пісня про рушник»).
2). «Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти  і щирості» (за повістю Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»).
3). «Віра у себе – шлях до успіху» (за поезією Олега Ольжича «Захочеш – і будеш…»).
4). «Потрібно дорожити кожною миттю життя» (за поезіями Олени Теліги).

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...