інклюзивне навчання 6 клас

27.04.2021

(1 урок)

Казка "Як у дзвіночка з*явився язичок". Казка про глину

Доброго дня у свох зошитах запишіть:

Двадцять сьоме квітня 

Класна робота

Казка "Як у дзвіночка з*явився язичок". Казка про глину

Виконай наступні завдання:

1. ПРИГАДАЙ(за потреби запиши):

Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про передбачувано вигадані події чи осіб, іноді за участю фантастичних сил, який має повчальну мету.

1. Прочитай казку "Як у дзвіночка з*явився язичок" с. 110 - 111

2. Усно дай відповіді на питання після тексту с. 111

3. Прочитай Казку про глину с. 111 - 112

4. Усно дай відповідь на питання після тексту с. 112

5. Виконай тестові завдання:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3702612

27.04.2021 

(2 урок)

Ю. Гойда "Старий агроном"

Ю. Ярмиш "Від чого росте хліб"

1. Прочитай поезію "Старий агроном" декілька разів, с. 115.

2. Усно дай відповідь на питання після поезі  с. 115.

3. Прочитай оповідання "Від чого росте хліб" с. 116

4. Усно дай відповідь на питання після тексту с. 116, відповідь на питання 2 с. 116 - дай письмово.

СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Вивчи напам*ять поезію "Старий агроном" розкажи знімаючи відео і надішли вчителю(вірш напам*ять здати до 05.05.2021р.)

БАЖАЮ УСПІХУ!!!

20.04.2021

(1 урок)

В. Сухомлинський "Легенда про Золоте Зернятко Істини"

У своєму зошиті запиши:

Двадцяте квітня 

Класна робота

В. Сухомлинський "Легенда про Золоте Зернятко Істини"

Виконай ряд завдань:

1. Пригадай та запиши що таке легенда:

Легенда це поетична оповідь про яку-небудь історичну подію, усне народне оповідання про чудесну пригоду, котра сприймається як достовірна.

2.Переглянь відео та ознайомся з біографію письменника:

3. Прочитай легенду за підручником с. 105-106

4. Письмово дай відповідь на питання:

- Чому життя старшого сина склалося щасливо?

- Чого нас навча легенда?

5. Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю

6. Виконай тестові завдання перейшовши за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdv5IwQmVv-Cw7wwJ1Lfrvl_at6bnyfPZffPUr1cytlHa12fw/viewform?usp=sf_link

20.04.2021

(2 урок)

У своїх зошитах запишіть:

Є. Летюк "Робота", В. Кава "Чому усміхалися шибки"

Виконай ряд завдань:

1. Прочитай вірш Є. Летюка "Робота" с. 107

2. Навчися його виразно читати.

3. Письмово дай відповідь на питання:

- як автор закликає ставитися до роботи?

Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю!

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ(виконати до наступного уроку): прочитати твір В. Кави"Чому усміхалися шиби" с. 107 - 109(відповідати на питання після тексту), підготуватися до тестового завдання за цим твором

БАЖАЮ УСПІХУ!!!! 



06.04.2021

(1 урок)

А. Бортняк "Мисливець", В. Сухомлинський "Дивний мисливець"

Подумай, хто такий мисливець?

Ознайомся із поезією А. Бортняка "Мисливець" у підручнику с. 98

Письмово дайте відповідь на питання:

- чому ліричний герой не любить мисливців?

- як ти ставишся до лісових мешканців?

Ознайомся з оповіданням В. Сухомлинського "Дивний мисливець" с. 99

Усно дай відповіді на питання після твору с. 99.

Письмово дай відповідь на питання: Чому діда Максима вважалидивним мисливцем?

06.04.2021

(2 урок)

У зошиті запишіть:

М. Колесников "Двічі поливав". А. Бортняк "Зламана гілка"

Ознайомся із оповіданням М. Колесникова "Двічі поливав"

с. 99-100.

Усно дай відповіді на питання після тексту.

Письмово дай відповідь на питання: Як треба доглядати за деревами?

Ознайомся з поезією А. Бортняка "Зламана гілка" с. 100-101

Усно дай відповідь на питання після тексту с. 101

СВОЮ РОБОТУ СФОТОГРАФУЙ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ

30.03.2021(1 урок)

Тридцяте березня 

Класна робота

М. Слабошпицький "Папуга з осінньої гілки"

1. Переглянь відео та ознайомся з біографією письменника:

2. Попрацюй з підручником:

1) прочитай твір "Папуга з осінньої гілки" с. 91-94

2) усно дай відповідь на питання: 

- У кого жив папуга, що вмів говорити?

- Як папуга опинився на вулиці?

- Як до папуги ставилися горобці?

- Хто врятував папугу від небезпеки?

3. Виконай тестові завдання:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScYtRfHQSVvdEKENTnIPVkNyJV75iSjhGvESV0LLovQJenWoQ/viewform?usp=sf_link 

30.03.2021(2 урок)

М. Вінграновський "Гусенятко"

1. Переглянь відео та ознайомся з біографією письменника:

 2. Попрацюй з підручником:

- прочитай оповідання "Гусенятко" с. 94- 98

- усно дай відповіді на питання:

1)  У яку пору народилося гусенятко?

2) Чому гусак наполіг, щоб саме гуска з дітьми летіла у вирій? Знайди відповідь та зачитай.

3) Якими рисами гуска, гусак та гусеня нагадує сім*ю людей?

4) Як необхідно ставитися до дикої природи?

3. Виконай тестові завдання:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSciWO00iwXd3FssHq7iEg6cC9VLEXCduqHle1-DOg-XSPdxPA/viewform?usp=sf_link

Дванадцяте січня

Класна робота

Лідія Компанієць "Найкраща в цілім світі"

1. Ознайомся з біографією письменниці:

2. Декілька разів прочитай поезію та навчися її виразно читати: 

Найкраща в цілім світі
Люблю я в рідному краю
Веселі співанки пташині,
І річки бистру течію,
І руту-м’яту при долині;
Пропахлі вітром колоски,
Гінке-гінке безмежне поле,
І мамин хліб, і ті стежки,
Якими вранці йду до школи;
І перші проліски в гаю,
І щедре сонечко в блакиті…
Люблю Вітчизну я свою,
Вона – найкраща в цілім світі!
3. Дай відповіді на питання усно, а потім свої відповіді запиши у зошит:
1) Про що розповідається у поезії?
2) Що найбільше любить автор?
3) Що таке Батьківщина?
4) За що автор любить свою Батьківщину?
5) За що ти любиш свою Батьківщину
4. Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю у вайбер

"НАШ ПРАПОР СИНЬО-ЖОВТИЙ" П. Дубів "ПРАПОР УКРАЇНИ"

1. Переглянь відео та дізнайся історію прийняття прапору України як державного символу:

2. Знайди у підручнику твір П. Дубів "Прапор України", уважно прочитай та Усно дай відповіді на питання після тексту(за підручником)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...