06.05.2021(1-2 урок)
Повторення вивченного про текст. Структура тексту
Прочитай правило та вивчи його:
ЗАВДАННЯ 1 :29.04.2021(1 урок)
Доброго дня!
У робочому зошиті запиши:
Двадцять дев*яте квітня
Класна робота
Речення з однорідними членами речення
Виконай вправу 1(1 завдання - усно та 4 завдання - письмово):
Опрацюй правила та пригадай, що таке однорідні члени речення:
Письмово виконай завдання:
Вправа 2:
20.04.2021
Види речень за метою висловлювання
Доброго дня!
У своєму зошиті запиши:
Двадцяте квітня
Класна робота
Види речень за метою висловлювання
1. Розглянь таблицю та пригадай, які є види речень за метою висловлювання та які розділові знаки ставляться у кінці різних за метою висловлювання речень:
08.04.2021(1-2 урок)
Доброго дня! У робочому зошиті запиши:
Восьме квітня
Класна робота
Види речень за метою висловлювання
Переглянь відео та згадай, що таке речення та які є речення за метою висловлювання:
Розглянь таблицю та запам*ятай які є речення за метою висловлювання:
06.04.2021
Доброго дня! У робочому зошиті запиши:
Шосте квітня
Класна робота
Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речення
Виконай ряд завдань:
1. Пригадай:
-які є другорядні члени речення?
- на які питання вони відповідають?
- як підкреслюються другорядні члени речення?
2. Письмово виконай завдання:
Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю!01.04.2021(1 урок)
Доброго дня, у зошиті запиши:
Перше квітня
Класна робота
Другорядні члени речення
1. Розглянь таблицю та пригадай, які є другорядні члени речення, на які питання вони відповідають та як підкреслюються:
30.03.2021
Доброго дня у зошиті запиши:
Тридцяте березня
Класна робота
Другорядні члени речення
1. Подивися відео та запиши подані у ньому приклади:
Письмово виконай завдання:
1. Склади і запиши поширенні речення з поданих слів. Запиши їх підкресли члени речення:
ЗРАЗОК:
Калина. Зацвіла. - червона калина зацвіла у лузі.
Ліщина. Зеленіє.-
Ліс. Шумить.-
Ластівка. Кружляє. -
2. Спиши речення та підкресли УСІ члени речення.
Я дуже люблю відпочивати в селі. З усіх боків село оточує ліс. У лісі росте чимало грибів і ягід. Недалеко протікає маленька річечка. В селі у мене багато друзів. Я з ними ходжу на річку в ліс. А вечорами ми з братом любимо слухати розповіді бабусі.
Домашнє завдання : вивчити другорядні члени речення. ( Письмово поширити речення другорядними членами речення. Підкреслити члени речення):
Минуло (яке?) літо. Наближається (яка?) осінь. (Як?) йдуть дощі. Сонце світить (як?). Дме (який?) вітер. Шелестить (Яке?) листя.
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!
Доброго дня, у зошиті запиши:
Двадцять перше січня
Класна робота
Правопис не з дієсловом
1. Переглянь та пригадай правила правопису дієслів з часткою не:
Доброго дня, у зошиті запиши:
Дев*ятнадцяте січня
Класна робота
Правопис дієслова з часткою не
Виконай ряд завдань:
1. Ознайомся з правилами та вивчи їх:
2. Виконай письмово вправи:Перепишіть прислів’я, на місці крапок уписуючи дібрані з довідки дієслова з не.
1. Мокрий дощу… . 2. За воду не дякують і гроші… . 3. Кисла яблуня солодке яблучко… . 4. У чужім оці скіпку бачить, а в своїм дрючка…. 5. Що завгодно віддаси, як… . 6. З бідою не знатися – і щастя… .
ДОВІДКА
(Не)доїси. (Не)платять. (Не)вродить. (Не)добачає. (Не)боїться. (Не)поривай. (Не)доробишся. (Не)знайти.
– Позначте в словах орфограму “не з дієсловом”. Написання дієслів з не обгрунтуйте відповідними правилами.
2.Викона вправу за зразком:
Перебудуйте подані речення так, щоб у них заперечувалася відповідна дія. Утворені речення запишіть.
1. Виставу додивилися до кінця. 2. Тарас повернувся додому вчасно. 3. Я вчора дописав листа. 3. Ми славили переможців. 4. Робітники допекли хліб. 5. Мати дошила сорочку. 6. Мене допустили до екзаменів.
ЗРАЗОК: Виставу додивилися до кінця - виставу додивилися не до кінця.
Доброго ранку, у зошиті запиши:
Чотирнадцяте січня
Класна робота
Визначення числа дієслова за числом іменника
1. Усно пригадай:
1) За чим змінюється дієслово?
2) Які часи має дієслово?
3) Які числа має дієслово?
4) Як визначити число дієслова?
2. Ознайомся з правилом та вивчи його:
Для того, щоб визначити число дієслова за числом іменника нам треба визначити число іменника з яким пов*язане дієслово.
3. Виконай письмово вправу:
1) Запиши речення, підкресли члени речення та визначи у якому числі стоять підмет та присудок :
1. Материна молитва з дна моря підіймає.
2. Пташка тішиться весною, а дитина радіє матері.
3. Біля матері діти не горюють і не нудьгують.
4. І ворона вороненят любить, хвалить і пестить.
5. У дитини болить пальчик, а у матері пече серце.
6. Діти до батька чемно вітаються, а до матері низько кланяються.
7. Дівчата шиють і співають, а мати поре і плаче.
Поясни як ти розумієш записані прислів*я.
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!
БАЖАЮ УСПІХУ!
Доброго ранку, у зошиті запиши:
Дванадцяте січня
Класна робота
Число дієслова (однина та множина)
Виконай наступні завдання:
1. Усно пригадай:
- Що таке дієслово?
- На які питання відповідає дієслово?
- Які часи має дієслово?
2. Ознайомся з правилом та вивчи його:
3. Виконай письмово завдання:Завдання 1:
Запропоновані дієслова постав в однині:
Заспівали, малюють, принесли, розкажуть, називають, замерзли.
Завдання 2:
Прочитай речення, випиши з них дієслова, які вживаються лише в однині.
Завдання 3:Виконай вправу(1 та 2 завдання):
Комментариев нет:
Отправить комментарий