7 клас укр. мова інклюзивне навчання

06.05.2021(1-2 урок)

Повторення вивченного про текст. Структура тексту

Прочитай правило та вивчи його: 

ЗАВДАННЯ 1 :
Прочитай, чи можна назвати прочитане текстом? СПИШИ, вилучивши речення які не стосуються теми тексту:
ЗАВДАННЯ 2
Спишіть текст, вставляючи в кінці речень розділові знаки:
Пригадай будову тексту, опрацювавши правило:

ЗАВДАННЯ 3
Виконай вправу 1 (усі завдання до неї):









29.04.2021(1 урок)

Доброго дня!

У робочому зошиті запиши:

Двадцять дев*яте квітня

Класна робота

Речення з однорідними членами речення 

Виконай вправу 1(1 завдання - усно  та 4 завдання - письмово):

Опрацюй правила та пригадай, що таке однорідні члени речення:

Письмово виконай завдання:

Вправа 2:

Вправа 3(2 завдання):
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ
29.04.2021 (2 урок)
У своєму зошиті запиши :
Розділові знаки у реченнях з однорідними членами 
Опрацюй правило та письмово виконай вправи 1,2,3:
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ


20.04.2021

Види речень за метою висловлювання

Доброго дня!

У своєму зошиті запиши:

Двадцяте квітня

Класна робота

Види речень за метою висловлювання

1. Розглянь таблицю та пригадай, які є види речень за метою висловлювання та які розділові знаки ставляться у кінці різних за метою висловлювання речень:

Виконай наступні завдання:
1) УСНО виконай Вправу 7 (Завдання - 1,2,3)
2) Вправа 8 Усно виконай 1 завдання, 2,3 завдання - письмово.

Вправа 9 (Усно виконай завдання 1,2,3; завдання 4 виконати письмово)
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ І НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити правила з таблиці. Письмово виконай завдання 3, у вправі 10:

БАЖАЮ УСПІХУ!!!

08.04.2021(1-2 урок)

Доброго дня! У робочому зошиті запиши:

Восьме квітня 

Класна робота

Види речень за метою висловлювання

Переглянь відео та згадай, що таке речення та які є речення за метою висловлювання:

Розглянь таблицю та запам*ятай які є речення за метою висловлювання:



Письмово виконай вправи:

СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ!
ДОМАШН ЗАВДАННЯ: вивчити правила (Види речень за метою висловлювання), письмово виконай вправу:
БАЖАЮ УСПІХУ!!!




06.04.2021

Доброго дня! У робочому зошиті запиши:

Шосте квітня

Класна робота

Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речення

Виконай ряд завдань:

1. Пригадай:

-які є другорядні члени речення?

- на які питання вони відповідають?

- як підкреслюються другорядні члени речення?

2. Письмово виконай завдання:

Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю!


01.04.2021(1 урок)

Доброго дня, у зошиті запиши:

Перше квітня

Класна робота 

Другорядні члени речення

1. Розглянь таблицю та пригадай, які є другорядні члени речення, на які питання вони відповідають та як підкреслюються:

Письмово виконай наступні завдання:
У вправи 32 та 33 виконай 1 та 2 завдання (Спиши текст та підкресли другорядні члени речення!)
Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!
01.04.2021 (урок 2)
Другорядні члени речення
Пригадай:
1. Які є другорядні члени речення?
2. На які питання вони відповідають?
3. Як вони підкреслюються?
Письмово виконай завдання:

Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Вивчити правила "Другорядні члени речення", письмово виконати 1-3 завдання вправи 36:




30.03.2021 

Доброго дня у зошиті запиши:

Тридцяте березня

Класна робота

Другорядні члени речення

1. Подивися відео та запиши подані у ньому приклади:

Письмово виконай завдання:

1. Склади і запиши поширенні речення з поданих слів. Запиши їх підкресли члени речення:

ЗРАЗОК:

Калина. Зацвіла. - червона калина зацвіла у  лузі.

Ліщина. Зеленіє.-

Ліс. Шумить.-

Ластівка. Кружляє. -

2. Спиши речення та підкресли УСІ члени речення.

Я дуже люблю відпочивати в селі. З усіх боків село оточує ліс. У лісі росте чимало грибів і ягід. Недалеко протікає маленька річечка. В селі у мене багато друзів. Я з ними ходжу на річку в ліс. А вечорами ми з братом любимо слухати розповіді бабусі.

Домашнє завдання : вивчити другорядні члени речення. ( Письмово поширити речення другорядними членами речення. Підкреслити члени речення):

Минуло (яке?) літо. Наближається (яка?) осінь. (Як?) йдуть дощі. Сонце світить (як?). Дме (який?) вітер. Шелестить (Яке?) листя.

Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!

Доброго дня, у зошиті запиши:

Двадцять перше січня

Класна робота

Правопис не з дієсловом

1. Переглянь та пригадай правила правопису дієслів з часткою не:

2. Письмово виконай завдання: 

ЗАПИШИ: СКЛАДАННЯ РЕЧЕНЬ ЗА МАЛЮНКОМ З ВИКОРИСТАННЯМ ДІСЛІВ РІЗНИХ ЧАСІВ
Виконай ряд завдань:
1. Розглянь правила та пригадай часи дієслів:


2. Розглянь малюнок, 


3. Усно розкажи що ти бачиш на малюнку.
4. Письмово опиши малюнок, склавши 5-7 речень використовуючи минулий, майбутній та теперішній час дієслова.
5. Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю.





Доброго дня, у зошиті запиши:

Дев*ятнадцяте січня

Класна робота

Правопис дієслова з часткою не

Виконай ряд завдань:

1. Ознайомся з правилами та вивчи їх:

2. Виконай письмово вправи:

Перепишіть прислів’я, на місці крапок уписуючи дібрані з довідки дієслова з не.

1. Мокрий дощу… . 2. За воду не дякують і гроші… . 3. Кисла яблуня солодке яблучко… . 4. У чужім оці скіпку бачить, а в своїм дрючка…. 5. Що завгодно віддаси, як… . 6. З бідою не знатися – і щастя… .

ДОВІДКА

(Не)доїси. (Не)платять. (Не)вродить. (Не)добачає. (Не)боїться. (Не)поривай. (Не)доробишся. (Не)знайти.

– Позначте в словах орфограму “не з дієсловом”. Написання дієслів з не обгрунтуйте відповідними правилами.

2.Викона вправу за зразком:

Перебудуйте подані речення так, щоб у них заперечувалася відповідна дія. Утворені речення запишіть.

1. Виставу додивилися до кінця. 2. Тарас повернувся додому вчасно. 3. Я вчора дописав листа. 3. Ми славили переможців. 4. Робітники допекли хліб. 5. Мати дошила сорочку. 6. Мене допустили до екзаменів.

ЗРАЗОК: Виставу додивилися до кінця - виставу додивилися не до кінця.


Доброго ранку, у зошиті запиши:

Чотирнадцяте січня 

Класна робота

Визначення числа дієслова за числом іменника

1. Усно пригадай:

1) За чим змінюється дієслово?

2) Які часи має дієслово?

3) Які числа має дієслово?

4) Як визначити число дієслова?

2. Ознайомся з правилом та вивчи його:

Для того, щоб визначити число дієслова за числом іменника нам треба визначити число іменника з яким пов*язане дієслово.

3. Виконай письмово вправу:

1) Запиши речення, підкресли члени речення та визначи у якому числі стоять підмет та присудок :

1. Материна молитва з дна моря підіймає.

2. Пташка тішиться весною, а дитина радіє матері.

3. Біля матері діти не горюють і не нудьгують.

4. І ворона вороненят любить, хвалить і пестить.

5. У дитини болить пальчик, а у матері пече серце.

6. Діти до батька чемно вітаються, а до матері низько кланяються.

7. Дівчата шиють і співають, а мати поре і плаче.

Поясни як ти розумієш записані прислів*я.

Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку вчителя!

БАЖАЮ УСПІХУ!

Доброго ранку, у зошиті запиши:

Дванадцяте січня

Класна робота

Число дієслова (однина та множина)

Виконай наступні завдання:

1. Усно пригадай:

- Що таке дієслово?

- На які питання відповідає дієслово?

- Які часи має дієслово?

2. Ознайомся з правилом та вивчи його:

3. Виконай письмово завдання:

Завдання 1:

Запропоновані дієслова постав в однині:

Заспівали, малюють, принесли, розкажуть, називають, замерзли.

Завдання 2:

Прочитай речення, випиши з них дієслова, які вживаються лише в однині.

Завдання 3:

Виконай вправу(1 та 2 завдання):

Завдання 4:
Запиши речення, біля кожного з дієслів зазнач час та число:
1. Ми прийшли до берега чарівної ріки.
2. Я з татом пишу листа бабусі.
3. Мені довелося йти до лікаря.
4. Я радів сьогоднішньому снігопаду.
5. Коли я сумував, то друг мене підтримав, а потім ми допізна грали на подвір*ї.

4. Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну адресу вчителя: laganovskai61@gmail.com 


 
 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...