Восьме травня
А. Дімаров "Блакитна дитина"
Доброго дня!
А. Дімаров "Блакитна дитина"
Доброго дня!
Дні
дитинства – наче плин води. Проліта дитинство та у спадок зостається пам’ять,
вона є
вірною супутницею всього нашого життя. Дитячий світ… Мрійливий, квітучий і
різнобарвний… Щастя, радощі, веселощі,
ігри – незмінні супутники цієї неповторної пори у людському житті. «Дитинство
– щоденне відкриття світу. Потрібно, щоб це відкриття стало перш за все пізнанням людини і Вітчизни,»- сказав великий педагог В.Сухомлинський.
Ми
помандруємо з вами у цей казковий край, ще раз осягнемо для себе його
неповторну красу, безтурботність, поетичність. А крім цього, ми
з вами відкриємо для себе нову сторінку творчості А.Дімарова з його твором
“Блакитна дитина”. Так, дитинство живе на Березі Дитинства. Чому саме берег,
спитаєте ви? Бо від нього відпливає назавжди човник людської долі в обійми
життєвих хвиль. До берега дитинства двічі не пристають, той, хто покинув його,
може лише у спогадах й у своїх снах навідатись сюди. Не намагайтесь відшукати
його на карті, бо Берег Дитинства знаходиться у глибині людського серця.
Кожна доросла людина в
душі відчуває себе дитиною. Особливо це стосується письменників і поетів, адже
лише той, хто любить яскраві фарби життя, вміє фантазувати, бачити незвичайне у
звичайному, може відобразити дитячий дивосвіт на папері. Таким є Дімаров.
1. Познайомтеся з біографією письменника, переглянувши відео:2. «Блакитна дитина» сюжет
А.Дімаров написав у
«Блакитній дитині» про своє дитинство. Розповідь була дуже щира, смішна й
спонукаюча до осмислення життя. Блактна дитина — «янгол «, якого приводять у
приклад сину автора. Але той був звичайним хлопцем, в якого була велика
кількість пригод. Інколи вони були смішними, а інколи закінчувалися болісно й
повчально.
Бажаючи сподобатися дівчинці, Толя поліз у
чужий садок, який охороняв страшний собака. Був спійманий, зраджений друзями й
осоромлений. За останнє й помстився.
Автор розповідає, як вони
сміялися постійно з вчителя, що заікався. Як бажали отримати хоч трохи уваги
від улюбленної вчительки. А потім допомогли їй одружитися з іншим вчителем,
закидавши яйцями її коханого-тракториста. А бажаючи виділитися і взявши жабку
до рота, випадково проковтнув бідненьку, а потім ще довго прислухався до неї у
своєму животі.
Багато пригод, велика
вдячність матері , вчителям — ось про що цей незабутній твір.
Композиція «Блакитна дитина» Повість складається з 3 розділів.
ЧАСТИНА
ПЕРША. ЧЕРЕЗ МІСТОЧОК.
ЧАСТИНА
ДРУГА. БЛАКИТНА ДИТИНА
ЧАСТИНА ТРЕТЯ. НА КОНІ Й
ПІД КОНЕМ
3. Уважно та виразно прочитайте скорочену повість "Блакитна дитина",
Але я пропоную, у вільний час, прочитати повість повністю у мережі Інтернет
4. Схарактеризуйте Толю, головного героя твору.
Визначте тему та ідею твору.
Художні
деталі, підтекст, їх роль у розкритті характерів героїв
(наприклад):- «Я швиденько гашу цікавий вогник у очах (мені страх хочеться довідатись, як швидко бігла Параска Михайлівна!) і, набравши якомога строгішого вигляду, кажу: «Це – недобре!..» (Батько внутрішньо підтримує витівки сина, бо згадує себе у такому ж віці, але змушений грати роль вимогливого батька).
- «Йди і постарайся хоч трохи бути схожим на тата, коли він був отаким, як ти! У бабусі, моєї старенької мами, при оцій фразі починають підозріло посіпуватися губи, а я опускаю очі: мені здається, що зараз у мене точнісінько такі вуха, як у сина, – ліхтарі ліхтарями». (Батькові соромно за вчинки та за ідеалізацію його особи).
-«Пліт був високий, та мені хотілося, щоб він виріс до неба. Щоб я ліз по ньому
і ліз, ф йому не було кінця-краю...» (Внутрішній неспокій Толика).
6. Пригадайте свої цікаві історії зі шкільного життя та розкажіть про них (це може бути: поезія, казка, гумореска, твір-розповідь, есе).
7. Свою розповідь сфотографуйте та надішліть мені на електронну скриньку : laganovskai61@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!!! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий