6 клас українська література

Доброго дня, у своїх зошитах запишіть:

Сьоме грудня 

Класна робота

Тема боротьби українських козаків проти татарської орди

На минулих уроках ми ознайомилися з твором В. Рутківського "Джури козака Швайки (На козацьких островах)", для того аби перевірити наскільки ти уважно читав твір дай відповіді на питання:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSBmntBMq_O7fyMlYiI6_an_RhjMXCucnjHabWeLMQmNZ-mA/viewform?usp=sf_link

Спробуйте визначити та записати тему та ідею твору(перевірте своє визначення у кінці уроку)

Подумайте, які проблеми порушує автор у творі? Запишіть,до кожної проблеми доберіть та запишіть приклад:

Проблеми, порушені автором у творі

1.Боротьба добра і зла(Наприклад, протистояння Швайки та Тишкевича).

2.Дружба і зрада.

3.Стосунки людей і тварин.

4.Відносини між дорослими і дітьми.

5.Духовна сила і духовний занепад.

Перегляньте відео:

https://youtu.be/WMeLRkQl_B8

Пригадайте героїв твору та запишіть їхні імена розподіляючи їх нагероїв які уособлюють добро і зло.

Між ким з них була боротьба і чому?

 Письмово заповніть таблицю:

Швайка

Спільні риси

Тишкевич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фотозвіт роботи надіслати вчителю у вайбері

Перевір чи правильно ти визначив:

Тема – боротьба українських козаків проти татарських завойовників.

Ідея -  прославлення справжніх патріотів, що не шкодують свого життя заради свободи рідного краю.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за творчістю М. Вороного та В. Рутківського

Четверте грудня 

Класна робота

В. Рутківський "Джури козака Швайки"

На минулих уроках ви познайомилася з твором "Джури козака Швайки" та його головними героями, спробуйте усно дати відповіді на питання(у кінці уроку перевір чи правильно ти дав відповіді на питання):

-         Що  відомо  про  Грицика  і  Санька  на  початку  твору.

-         Чому Санькові і Грицикові довелося покидати Воронівку?

-         Де  довелося  хлопцям  провести  першу  ніч?

-         Куди  далі  подалися  хлопці?

-         Які  небезпеки  чекали  на  хлопців  дорогою  до  острова?

-         Які  вміння  проявили  хлопці, коли  залишились  самі  далеко  від  дому?

-         Як  проявили  себе  хлопці, залишившись  на  козацькому  острові  самі?

-         Які  риси  характеру  при  цьому  виявили  хлопці?

-         Чому  хлопці  погналися  в  степ  услід  за  Швайкою?

-         Які  риси  характеру  хлопців  при  цьому  проявилися?

- Як  Санькові  здібності  допомогли  врятувати  життя  хлопцям  і  козаку  Швайці? 

У зошиті заповни порівняльну таблицю:

Порівняльна характеристика образів Санька та Грицька

Санько

Спільні риси

Грицько

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Фотозвіт роботи надішли вчителю у вайбер

Домашнє завдання: Дочитай твір "Джури козака Швайки", письмово схарактеризуй Тишкевича та Швайку.

ПЕРЕВІР!!!!        

Що  відомо  про  Грицика  і  Санька  на  початку  твору.

(Дванадцятилітні хлопчики, жителі села Воронівки. Грицько став круглим сиротою після набігу татар на село,живе у сім’ях односельців і пасе сільську череду,за що його годують ,одягають і дають прихисток по черзі жителі села. Санько,товариш Грицика,живе з мамою-богатиркою Мокриною, яка дуже боїться за свою дитину після смерті чоловіка. Друзі нерозлийвода,вони постійно разом.)

-         Чому Санькові і Грицикові довелося покидати Воронівку?

(Пан Кобильський послав своїхчелядників  забрати в селян провізію, свиней, курей, корів, щоб  забезпечити себе провізіє  юпід час облоги татарами свого  маєтку. Хлопці, щоб  врятувати  своїх  односельців  від  поборів, налякали пана і його  челядників  криками, що  йдуть  татари. Пан зі  своїми  челядниками  швидко  втік з села, але такого жарту хлопцям не пробачив. Мати Санька зібрала  хлопцям  харчі і відправила  їх з села, щоб вони деякий  час не попадались панові на очі.)

-         Де  довелося  хлопцям  провести  першу  ніч?

(На  Сторожовому  дубі)

-         Куди  далі  подалися  хлопці?

(До  воронівських  козаків  на  Камяний  острів.)

-         Які  небезпеки  чекали  на  хлопців  дорогою  до  острова?

( Зустріч  з  вовком, з  грабіжниками, з  татарами)

-         Які  вміння  проявили  хлопці, коли  залишились  самі  далеко  від  дому?

(Полювати  на  птахів, майструвати  пліт, спостерігати  за  тим, що  діється  у  степу.)

-         Як  проявили  себе  хлопці, залишившись  на  козацькому  острові  самі?

( Взяли  в  полон  Тишкевича  і  утримували  його  там, до приходу  козаків)

-         Які  риси  характеру  при  цьому  виявили  хлопці?

(Кмітливість, винахідливість)

-         Чому  хлопці  погналися  в  степ  услід  за  Швайкою?

( Хотіли  допомогти  йому  наздогнати  і  впіймати  Тишкевича)

-         Які  риси  характеру  хлопців  при  цьому  проявилися?

(Сміливість, рішучість)

- Як  Санькові  здібності  допомогли  врятувати  життя  хлопцям  і  козаку  Швайці? 



26.10.2020

ПОДОРОЖ СТОРІНКАМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ ПІСНІ,ЯКА СТАЛА НАРОДНОЮ

Доброго дня, пригадай:

1. Що таке літературна пісня? Чим вона відрізняється від народної?

2. Як літературна пісня стає народною?

Переглянь та дізнайся цікаві факти історії створення Гімну України:

https://youtu.be/me1Cb_F7-eM

Зроби висновок, як літературна пісня стає народною.

Пригадай, які ще літературні пісні, що стали народними ти вивчав у 6 класі?

Знайди їх у мережі Інтернет та послухай ще раз.

Виконай ряд завдань на закріплення:

https://learningapps.org/view9077747

Молодець, ти чудово справився з завданням, спробуй ще:

https://learningapps.org/watch?v=pv88cdni320

Ти молодчина, виконав усі завдання, залиш свій відгук за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCCj1dq-b3XKnBl77US-p_LNh35ivxAEIXdSct9828Hc24XQ/viewform?usp=sf_link


ПОДОРОЖ СТОРІНКАМИ КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ

Сьогодні ми подорожуємо сторінками календарно-обрядової пісні.

І наша перша станція "Теоретична"

Переглянь відео та пригадай, що таке пісня, народна пісня, які це календарно-обрядові пісні та на які цикли вони поділяються:

Отже, пригадавши терміни, можемо вирушати на станцію "Практична", для того,щоб закріпити свої знання виконайте завдання за посиланням:
Молодець, тобі вдалося згадати та поєднати назву пісні з її текстом!
Вирушаємо далі, давай спробуємо підзаробити та показати свої знання під час нашої подорожі і перейшовши за посиланням потрапляємо на гру "Мільйонер":
Отже, ти справжній герой нашої подорожі, і ми вирушаємо на останню станцію "Розумників":
Любий шестикласнику, я пишаюся твоїми знаннями та перемогами на кожному етапі, ти - справжній ГЕРОЙ!!!
Останній крок нашої подорожі - залиш свій ОБОВ*ЯЗКОВИЙ коментар, заповнивши, анкету: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...