Вісімнадцяте травня
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Доброго дня, шановні п*ятикласники, Ви завершили вивчення теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог" і сьогодні маєте показати засвоєнні вами знання.
Для цього підготуйте подвійний аркуш та підпишіть його за зразком:
1. а
2. б
3.в
Завдання 13 - треба списати речення, розставити розділові знаки, і накреслити схему речень.
Завдання 14 - треба списати речення, розставити розділові знаки, підкреслити головні та другорядні члени речення.
Завдання 15 - списати діалог, правильно розставляючи розділові знаки при ньому.
Контрольна робота "Складні речення. Пряма мова. Діалог"
Доброго дня, шановні п*ятикласники, Ви завершили вивчення теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог" і сьогодні маєте показати засвоєнні вами знання.
Для цього підготуйте подвійний аркуш та підпишіть його за зразком:
Контрольна робота
з української мови
учня(учениці) 5 класу
КЗШ № 31
П. І. у Родовому відмінку
Далі розгорніть аркуш і починайте виконувати подані нижче завдання, які складаються з 12 тестових завдань, де вам необхідно обрати одну правильну відповідь і записати за зразком:1. а
2. б
3.в
Завдання 13 - треба списати речення, розставити розділові знаки, і накреслити схему речень.
Завдання 14 - треба списати речення, розставити розділові знаки, підкреслити головні та другорядні члени речення.
Завдання 15 - списати діалог, правильно розставляючи розділові знаки при ньому.
1. Складним
називають речення:
а) у
якому одна граматична основа;
б) у
якому є вставні слова, однорідні члени речення;
в) яке
утворене з двох або кількох простих;
г) у
якому є другорядні члени.
2. Частини
складного речення можуть поєднуватися словами:
а) бо, тому що; б) на, під;
в) усе, не; г) під, для.
3. Висловлювання
якоїсь особи, передане дослівно, без змін, називають:
а)
простим реченням; б) прямою
мовою; в) словами автора;
г) вставними словами.
4. Речення
«Васильку, го-о-в!
А йди сюди!» — гукнув
з подвір'я батько побудоване за схемою: а)
А: «П »;
б) «П », — а; в)«П!» — а; г) А:«П!».
5.Садок потонув у чистому
ранковому повітрі, зверху лилася на нього золота сонячна хвиля є
реченням: а) із прямою мовою;
б) зі вставним словом; в)
складним; г) простим
6. Пряма
мова береться у:
а) дужки;
б) лапки; в)
тире з обох боків; г)
квадратні дужки.
7. Визначити рядок, у якому
міститься продовження речення Діалог
– це…
а)
особливий різновид чужого мовлення; б)
точно відтворений чужий вислів;
в)
розмова двох чи кількох осіб; г) чуже
мовлення, уведене автором розповіді в текст.
8.
Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) « Той лиш пошани
достоїн, хто мову шанує свою», - підкреслював Володимир Сосюра;
б) Я запитав товариша: «Ти
підеш на річку ловити рибу?»;
в) «Можна все на світі
вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» - слушно застерігає Василь
Симоненко.
9.
Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:
а) «Як гарно»! – сказала
сестра;
б) На плакаті написано:
«Дружіть з книгою!»;
в) « Я піду на річку ловити
рибу» - сказав Олег.
10.
Вкажіть речення, яке відповідає схемі А: «П?»:
а) Не на тебе ждать я буду
поет відповідає;
б) Тут поет запитав Хто
там;
в) Лицар крикнув От спасибі
.
11.
Вкажіть схему, яка відповідає реченню Котра година запитує Михайлик:
а) А: «П?»; б)
«П», - а; в) «П?» - а.
12. Вкажіть
речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) Учитель природознавства
сказав – «Завтра ми будемо працювати в саду;
б) « Ой, яка чудова
українська мова!» - захоплено писав поет Олександр Підсуха;
в) « Ніщо так не красить
людину, як натхнення», - подумала Ярослава.
13. Спиши
речення. Розстав розділові знаки. Накресли схему.
Чайки сідають на воду сказала жінка
і посміхнулася.
14. Спиши речення. Розстав розділові знаки, підкресли
головні та другорядні члени.
Поблизу росли золоті явори але ніхто
не бачив білих беріз.
15. Розставте
розділові знаки при діалозі:
Мамо а Зайчик - Побігайчик боїться Кози перебиває Павлик материну
казку.
Боїться боїться моя дитино відповідає матуся.
Мамо нащо та погана Коза – Дереза знов питає Павлик.
Так Бог дав сину гомонить мати далі
Після виконання контрольної роботи, сфотографуйте її та надішліть на електронну скриньку свого вчителя:
І група:fedorakaluda@gmail.com
ІІ група:laganjvskai61@gmail.com
БАЖАЄМО УСПІХУ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий