Заняття 1


Доброго дня, шановні п*ятикласники, для

 того, щоб вивчити новий матеріал або 

повторити пройдений, уважно читайте та

 виконуйте завдання!

УВАГА!!! Усі письмові завдання виконуємо у



 робочих зошитах.


У зошиті записуйте дату й тему та починайте 

виконувати завдання, якщо виникатимуть 

питання, ставте їх у коментарях або у 

телефонному режимі!!!



Бажаємо успіхів!!!

13.03
ТЕМА: Україна за часів Тараса Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство на основі повісті С.Васильченка «У бур’янах»


Яке дитинство було у Шевченка?
Це ви дізнаєтеся із повісті «У бур’янах». Але перед тим, перегляньте яким постає перед вами Шевченко із екрану кінофільму.
1. Перегляд відеоролику youtube.com/watch?v=lexRKecd0rM
2. Бесіда по ролику:
1.     Про які це стовпи йдеться?
2.     Про що свідчить розмови цього юного хлопчика? Яким він був на вашу думку?
3.     Чи справдилися слова батька Тараса?
4.     Ким став Тарас Шевченка?
5.     Чи любив Шевченко історію України? Що про це свідчить?( він писав про героїв Гайдамаччини,Коліївщини)

Непростою і незвичайною була доля поета. Тому і незвичайно розпочинається твір С. Васильченка. Любі діти, відкрийте свої підручники на ст. 187-194 прочитати твір, скласти план
Усно дати відповіді на питання с. 194-195
3. Дайте відповідь на питання
– Як ви вважаєте, чому з казкового зачину розпочинається твір?
– Хто такі кріпаки? Як їм жилося?
– Що повитуха розказала про майбутню долю дитини? (Зачитати)
4. Творчий переказ
Розказати від імені Катрі, як вона доглядала Тараса. (початок ІІ розділу)
– Чи можна сказати, що Катря не дуже любила Тараса?
– Чому вона не завжди була уважна з малим Тарасом?
Після прочитання твору та опрацювання питань, виконайте тестові завдання за посиланням: 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf6K0WfGbnTTQGx3DkGFnFV3SchAtqceQ1v0MoBi6Np9wkjBg/viewform?usp=sf_link

1 комментарий:

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...