Двадцять четверте квітня
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
1. Відкрийте підручник на ст. 213. Прочитайте поезію
«Осінь-маляр із палітрою пишною…» М. Рильського або перегляньте відео:
2.Відкрий підручник на
ст. 214. Виконай завдання № 1-3,6,7,10, 11(письмово).
У
поезії Максима Рильського найголовніше місце посідає тема людини і природи. У
кожному рядку ніби відбувається їхнє єднання. Автор доводить, що людина і
природа нероздільні. У роздумах про життя поет доходить висновку, що людина не
може існувати без природи, особливо наголошує на людському відчутті краси.
Максим Рильський майстерно відтворює звуки природи, тонко розуміє її «мову».
Він вплітає в рядки поезії надзвичайно яскраві спостереження. Читаючи ці рядки,
мимоволі переймаєшся поетовими емоціями, переживаєш разом з ним радість бачення
прекрасного.
3. Вправа «Кольорова образність».
Напиши колір або перемалюй та розфарбуй праву колонку тим кольором, який в тебе
асоціюється з цими словами.
КАРТКА
«КОЛЬОРОВА ОБРАЗНІСТЬ»
Осінь-маляр
із палітрою пишною тихо в небі кружляє,
осипає красою
розкішною.
|
|
Там розсипа
вона роси сріблисті,
|
|
Там тумани
розливає,
|
|
Ліс одягає у
шати барвисті.
|
|
Ліс обливає
кольорами дивними,
|
|
Ніжно
сміється до вітру,
Грає
цілунками з ним переливними.
|
|
Фарби рожеві,
злотисті, червоні,
|
|
Срібно-блакитне
повітря...
|
|
Ніжні осінні
пісні тиходзвонні!
|
4.Вивчіть один вірш М. Рильського напам’ять (на власний вибір).
5. Зніміть відео, як ви розповідаєте поезію напам*ять та надішліть мені на електронну пошту!
6. Виконайте тестові завдання, за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScv0jsvPgNtO2upXWxhFWc1WU1dV4oJC0ZM2XBhuL9afESFKQ/viewform?usp=sf_link
УСПІХІВ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий