15.05.2020(ІІ урок)

П*ятнадцяте травня 
Вказівні й означальні займенники
Доброго дня! Сьогодні на уроці ми познайомимося з вказівними та означальними займенниками. Для цього виконайте ряд завдань:
1. Попрацюй з підручником:
- прочитай та запам*ятай: параграф 64, ст. 207-208.
2. Виконай завдання:
1) Вправа 546 - письмово провідміняйте словосполучення з вказівним займенником.
2) Вправа 547 - спишіть речення, ставлячи подані в дужках займенники у потрібній формі. Визначте розряд займенників(надписати зверху)
НАПРИКЛАД: Стріну ж я калину, небо (той) безкрає - цілий день сопілка в (мій) серці грає - Стріну ж я калину, небо те(вказівний) безкрає - цілий день сопілка в моїм(присвійний) серці грає. 
3. Попрацюй з підручником:
- прочитай і запам*ятай: ст. 209-210.
4. Виконай завдання: 
Вправа 551 - спишіть речення, ставлячи подані у дужках займенники у потрібній формі. Визначте розряд займенників(надписати зверху)
НАПРИКЛАД:А над (самий)  водою верба похилилась. - А над самою(означальний) водою верба похилилась.
5. Ознайомтеся із схемою розбору займенника як частини мови (у вправі 552)
6. Домашнє завдання: вивчити параграф 64, виконати письмовий розбір 3 займенників(на вибір) з тексту вправи 553, за схемою поданою вище.
7. Сфотографуй свою роботу та надішли на електронну скриньку: laganovskai61@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХУ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ШАНОВНІ УЧНІ!!! Уважно прочитайте правила роботи з блогом!!! 1. На бокових панелях знаходите відповідний предмет.  2. Там обираєте с...